Wpis z mikrobloga

@Tommy_M Ta firma dzięki smieszkom między innymi z wykopu dostała kampanię reklamową o ogromnym zasięgu. Ciekawe czy to rzeczywiście odbije się w sprzedaży?


@soltysek: a ja nie zdziwiłbym się, gdyby się okazało że to jednak zaplanowana akcja PR. Jest sezon ogórkowy, ludzie myślą już o urlopach a tu taki odgrzewany dowcip tylko puszczony na większą skalę trafia na podatny grunt. Choćby to w Piotr i Paweł śmierdzi takim właśnie wytłumaczeniem, bo
@enron wszystko jest możliwe, jeżeli to akcja wykreowana przez marketingowców tej firmy to czapki z głów za pomysł wykorzystania mema. Pewnie sami się nie spodziewali aż takiego efektu. I to wszystko za darmo
Co do sprzedaży może być naprawdę różnie, były już takie kampanie o których było bardzo głośno w internecie, a wyniki sprzedaży wcale nie rosły, albo wzrost był minimalny. ( ͡º ͜ʖ͡º)