Wpis z mikrobloga

@dobrywieczor: a ja nie, bo to raczej ogólny znany symbol graficzny niż pełnowymiarowa reklama zawierająca nazwę i treść reklamową, choć prawnie na elewacji budynku nie ma to takiego znaczenia. Dokładniej jest to szyld informacyjny, nie reklamowy - a to już ma znaczenie.
  • Odpowiedz
@sorasill: i tu dalej bym się spierał, bo krzyż jako symbol zdrowia, ok, ale z zwieszoną rodziną to już logo. Logo jest częścią identyfikacji wizualnej, a reklama jako kreacja, jest częścią identyfikacji.
  • Odpowiedz
@dobrywieczor: i tak i nie.

Art. 94a

1. Zabroniona jest reklama aptek i punktów aptecznych oraz ich działalności. Nie stanowi reklamy informacja o lokalizacji i godzinach pracy apteki lub punktu aptecznego.


Rozwijając: szyld jest informacją o lokalizacji, rozumiem że powiększony o dodatkowy znak graficzny - ale dalej to tylko informacja, wskaźnik że tutaj, w tym miejscu, w tym budynku jest apteka.
  • Odpowiedz