Wpis z mikrobloga

Kolejna próba nagrania przejazdu w #vr na #oculusrift. Jest już coraz lepiej, dzięki za podpowiedź ShadowPlay'a @snsv. Jak widać nvidia wyświetla 75 fpsów, tyle ile mam na oculusie. Ale widać również gołym okiem, że pogląd, z którego przechwytywany jest obraz renderowany jest sporo wolniej.

Honda NSX - tor uliczny Mišeluk w grze #assettocorsa. Przy okazji chciałem przypomnieć jak zajebiste są to mody, jak ktoś nie ma jeszcze, to ściągać natychmiast. Nóżki chodziły jak u Senny, tylko poziom umiejętności nie ten i zniszczyłem to cacko już po kilku minutach ( ͡° ʖ̯ ͡°) Dla usprawiedliwienia dodam, że to tylko przejazd próbny, bez jakiegokolwiek przygotowania.


#simracing #gry #pcmasterrace
RealAKP - Kolejna próba nagrania przejazdu w #vr na #oculusrift. Jest już coraz lepie...
  • 33
@RealAKP: To teraz poproszę o taki onboard: tor + samochód. :P

Nie wiem dlaczego przekrzywiam głowę jak jadę. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Może dlatego, że chyba siedzisz trochę za blisko drzwi i mimowolnie boisz się uderzyć o szybę, słupek.

Kurde, kupiłbym vr dla takiej zabawy, ale strasznie się obawiam zawodu jakościowego... Nie miałem okazji testować, ale wiem, że denerwował by mnie screen-door efekt, dlatego chyba poczekam
@zacmiony: Screen-door efekt dla mnie jest zauważalny tylko podczas ekranów ładowania. Kiedy wlampiam się w czystą przestrzeń przede mną i czekam... dopiero wtedy zaczynam mimowolnie skupiać wzrok na subpixelach. W czasie jazdy to jest kompletnie nie zauważalne. Wiem, że jestem totalnym fanbojem VR, ale uważam, że jeśli kogoś stać, to powinien kupować bez zastanowienia. Pamiętaj, że na filmiku nie widać najważniejszego, czyli samego VR. Przestrzeń, poczucie skali, prędkości, no po prostu
@RealAKP: myślę nad tym oculusem ale niby ma nie działać z makiem, mam pro15 z 16gb ramu, i7 2.5 gt750m + iris pro. Normalnie nowe gierki mi latają w natywnej na retinie 2880x1800
W windowsa się ładować nie chcę ale chętnie bym dokupił do swojego symka z xplane10
@podli: Nie próbowałem ale jest jedna zasadnicza wada cardboard. Nie ma positional tracking, czyli nie wykrywa przechyleń ciała i głowy, rozpoznaje tylko kierunek patrzenia. Jest to bardzo nienaturalne i można się porzygać szybko.

@saldatoreafilo: Nie wiem jak xPlane, ale FSX i Prepar3d mają genialne wsparcie, próbowałem i było super. Może kiedyś dodadzą wsparcie dla maców, rynek chyba jest spory więc to chyba tylko kwestia czasu.