Wpis z mikrobloga

Mireczki jak macie ochotę to dzisiaj berserker jest darmowy - potrzebuję feedbacku na temat tej postaci i zdecydowałem się na taki ruch. Najlepiej wypowiadać się tutaj. Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące sugestii w grze, po to jest panel dyskusyjny, żeby można je było przedyskutować z wszystkimi graczami a nie próbować ugrać ze mną zmian na boku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://wilds.io

#wildsio #rezogry #gamedev #gry
rezoner - Mireczki jak macie ochotę to dzisiaj berserker jest darmowy - potrzebuję fe...

źródło: comment_yXhbzg6UMdJtvdjuePvaAJiwGk4A4TBI.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
@rezoner: I teraz mi same berserki będą latać ( ͡° ʖ̯ ͡°) Od paru dni gram tylko nim. Łatwiejszy do ogarnięcia. Dodatkowy skill jest OP, mistrzostwo podkradania fragów. Polecam tego Allegrowicza.
  • Odpowiedz
@rezoner: Tak z ciekawości: jakiego backendu używasz do multi (i do przechowywania danych graczy/logowania)?

Oraz widziałem wcześniej, że modele postaci robiłeś w 3D, a potem generowałeś z tego spritesheety. Nie łatwiej było po prostu zrobić z tego gry 3D (lowpoly, albo z pikselizującym shaderem, jeśli to ma znaczenie)?
  • Odpowiedz
@rezoner: z ciekawości: interpolujesz pozycje postaci po stronie frontendu na podstawie ostatniego znanego kierunku i ruchu pomiędzy "pakietami" z backendu? Czy wszystko obliczane jest jedynie po stronie node'a, a zmiana widoku odbywa się co odebranie wiadomości z websocketów?
  • Odpowiedz
@suawus: Wszyscy to mówią jak dowiadują się, że mam #!$%@? na przewidywanie ruchów :D Może, dlatego, że w dzisiejszych czasach pingi poniżej 50ms to już norma - a to 20-30fps... idzie jako tako grać
  • Odpowiedz
@rezoner no tak, w dzisiejszych czasach jednym kliknięciem można zespawnować instancje w dowolnym miejscu świata, to i pingi automatycznie ludzie mają mniejsze :) Podziwiam, choć grać nie mam czasu to z boku bacznie obserwuje i ci kibicuje :D
  • Odpowiedz