Wpis z mikrobloga

Motocykliści, pytanie - czy Wam też mocno doskwiera słabe doświetlanie zakrętów w motocyklu w sytuacji, gdy nie ma lamp ulicznych ? Bo u mnie w cb500, jak jadę przez trasę której nie znam, muszę dość mocno zwalniać przed zakrętami, bo zwyczajnie nie widzę nic dalej aniżeli 3-4 metry od przedniego koła...

Światło ustawione u diagnosty, patrząc na samochody świecę gdzieś na środku pomiędzy linią tylnej szyby a tablicą rejestracyjną, więc wydaje się być ok.

#motocykle
  • 24
@11mariom: włączam :P fakt, pomagają ale dalej ten snop światła jest mocno "do przodu" zamiast "w zakręt" >.>
@dawid3012: ej, ale wtedy się najlepiej jeździ bo cisza i spokój :(

Muszę kiedyś z innym CB porównać jak to wygląda chyba...
@noriad: Dobrze, angol będzie miał coś takiego _ (nie wiem czemu lewy ukośnik ucina...) EU coś takiego /, ewentualnie możesz mieć symetryczne, czyli __ krechę na ścianie, jak przy xenonach :).
@noriad jak wchodzisz w zakręt to włącz długie, niby świecą w górę, ale przecież jesteś pochylony więc świecisz w zakręt ( )

Poza tym, wrzuć sobie nawigację na kierownicę żebyś widział geometrię zakrętu na mapie.
Fajnie to działało na rajdzie Bieszczadzkim.
@syrena_elektro: ja mam UK lampe, i nie daje wyzej. Jedynie srodek drogi mi oświetla. Ale u mnie lampa ma idealnie plaskie odciecie swiatla bez zadnych w gore/ dol. ogolnie skomplikowane lustro u mnie jest i nie ma potrzeby przekładki na europejczyka, bo imo jest gorzej. Swieci wtedy po rowie. a tak mi zbiera lewy i moj pas. A jak se wlacze dlugie to i prawe pobocze (rów) mam doświetlony