Wpis z mikrobloga

Witam użytkowników tego portalu na początku chciał bym przeprosić mirków za błędy ortograficzne oraz administratorów za prawdopodobne łamanie regulaminu i dodawanie tego typu wpisów.

Chciał bym wam powiedzieć że dziś podzieliłem się swoim problemem z jednym mirkiem i mimo braku dobrego rozwiązania i wyjścia z sytuacji troszkę mi ulżyło, dzięki temu wiem że jakoś dam radę i mam nadzieję że on i inni ludzie zmagający się z depresją i innymi problemami w życiu mogą przynajmniej liczyć na jakieś wsparcie psychiczne.

Teraz część która nikogo nie zainsteresuje czyli nasza rozmowa w zasadzie moje przemyślenia :

JA cześć gram od dwóch miesięcy w bukmacherke ale niestety zamiast wygrać tylko przegrałem prawie tysiąc złotych w zasadzie nie jestem zaskoczony nie wiem na co liczyłem tak to pewnie u większości wygląda. Chodzi o to że w zasadzie jestem mocno podłamany swoim problemem(depresja poziom?) i mówiłem że nigdy nikogo nie poproszę ale nie wiem czy wytrzymam fizycznie i psychicznie nadchodzący rok myślałem o tym żeby poprosić użytkowników tego portalu naprawdę nie wiem do kogo mógłbym zwrócić się o jałmużnę bo tak to się chyba nazywa i sobie z tym poradzić może mógł byś jakoś mi doradzić w zasadzie nie wiem kogo prosić o pomoc w tej sytuacji a czuję się naprawdę tragicznie nie wychodzę z domu od trzech lat już właściwie grozi mi zniszczenie całego stawu skokowego po nieudanych 4 operacjach w nodze do tego mam wadę genetyczną kręgosłupa nie do zniesienia z która w połączeniu z bólem nogi z każdym dniem ... ehh nawet nie wiem dlaczego piszę do ciebie ten popiepszony kraj powinien mi zapewnić pomoc a to ja je utrzymuje dzięki :(