Wpis z mikrobloga

Cześć Leszek_sk,

Tu Grażyna z polskiego Zespołu Obsługi Klienta Wish.

Dziękuję bardzo za kontakt i zakupy w sklepie Wish.

Rozumiem, że chcesz uzyskać dodatkowe szczegóły na temat zamówionego drona. Niestety ten producent jest nie aktywny w naszej bazie i nie jest wstanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. W trosce o Twoją satysfakcje dokonam zwrotu środków tą samą drogą, którą zostało dokonane zamówienie. Pieniądze powinny zostać zwrócone na Twoje konto do 5-10 dni roboczych.

Jeśli chciałbyś zamówić ten produkt w przyszłości, sprawdź naszą stronę internetową wish.com/pl

Mam nadzieję, że udzielona wiadomość jest pomocna. W razie pytań bądź wątpliwości zachęcam do kontaktu. Bardzo chętnie pomogę.
Pozdrawiam i życze miłego dnia,

Grażyna
Zespół Obsługi Klienta #wish
www.wish.com/help
PS. Kliknij TAK , jeśli pomogłam Ci tą odpowiedzią. Poprawi to jakość obsługi naszych polskich klientów. Jeżeli jednak masz jakieś dodatkowe pytania, to pisz śmiało, chętnie pomogę.

* imiona i nazwiska bohaterów zostały zmienione na potrzeby tego wpisu
  • 10
@MichalQ20: detal panie, detal. prawie 20 zamówień, telefony 3-4 sztuki dla rodziny. 5-6 samochodów RC WLtoys A959 dla dzieciakó na dzień dziecka, kamerki sportowe w ilości 5 szt dla uwiecznienia zabawy samochodami RC + drony Syma żeby podczepić kamerki.

Zakupy przemyślane i nie hurtowo, wszystko do własnego użytku