Mam taki problem, do naszego biura po kilka razy dziennie wydzwania ten sam numer, z różnymi ofertami, szkoleniami, czasem słychać muzyczkę, czasem głuchy telefon, albo "prosze czekać", itp. zawsze odmawiam wszystkiego, kilka razy zastrzegałem, aby usunęli ten numer z bazy, gdyż nie życzę sobie telefonów z ofertami, a oni wciąż to samo. Opcji zablokowania numeru nie mam, gdyż telefon jest stacjonarny i przestarzały, jest jakaś inna opcja? Da radę to gdzieś zgłosić to gdzieś czy co? Ratujcie, bo mnie już #!$%@? bierze.
@Rufusan: opcja na agresora: "#!$%@?", "a dostanę dodatkowe garnki za 2 zł tępa dzido?" opcja na leniwca: włączasz głośnomówiący i kwitujesz wszystko: "uhm, aha, proszę powtórzyć, nie rozumiem" opcja na śmieszka: wspólnie całym biurem lejcie z każdego zdania, które pada ze słuchawki
@Rufusan: Powiedz, że masz jakieś przykre doświadczenie związane z takim szkoleniem, jak się zapytają jakie, opowiedz, że Cię kiedyś na jednym zgwałcili ( ͡°͜ʖ͡°). Może dadzą sobie spokój.
#pomocy #telemarketing
opcja na leniwca: włączasz głośnomówiący i kwitujesz wszystko: "uhm, aha, proszę powtórzyć, nie rozumiem"
opcja na śmieszka: wspólnie całym biurem lejcie z każdego zdania, które pada ze słuchawki