Wpis z mikrobloga

Ale 1.8 to zdecydowanie za mało


@robsosl: Do czego? Do jeżdżenia? Jeśli to będzie wersja DOHC to w zupełności wystarczy. Chyba że musisz być mistrzem prostej. Tyle że wtedy to pewnie i 400KM będzie za mało.
  • Odpowiedz
@pietryna123: No do jeżdżenia. Różne ludzie mają charaktery i różne zajawki. Dla mnie to za mało. Żebyś wyprzedził kogoś po trasie to przeciągać musisz na obrotach i tyrasz silnik zamiast mniej tego gazu używać. Równie dobrze mogę mieć astre 1.6 gazie.
  • Odpowiedz
przeciągać musisz na obrotach


@robsosl: Ja pracę w przewidzianym zakresie nie nazywam przeciąganiem. Jak swoją MX-5 chciałem dotrzymać tempa kumplowi na CB500 to pracowałem w zakresie 5000-7000. Zakręty na jedynce przy 4000-5000 obrotów. Silnikowi nic się nie stanie od okazjonalnej jazdy ponad 2000 obrotów...
  • Odpowiedz
@pietryna123: Ty masz takie zdanie, ja mam inne. Nie lubię przeciągać silnika i nie widzieć prawie efektów przyspieszenia ( ͡º ͜ʖ͡º) Nie ma sensu się kłócić bo to niepotrzebne. Jak 1.8 to MINIMUM is.
  • Odpowiedz
slabo wyobrazam sobie jazde w cabrio w zime


@Wandsbeker: Ale dlaczego? Kabriolety mają w standardzie większą nagrzewnicę najczęściej. Zimą jak nie ma wiatru i nie zamierzasz jechać na trasę to i bez dachu jedzie się we względnym cieple. Zmiana dachu na HT ma sens tylko jak masz winylowy dach bo on nie lubi zimna i jak go spróbujesz złożyć to może popękać. Założony może stać całą zimę. Większość kabrioletów na bazie
  • Odpowiedz