Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wołam studenciaki jeszcze ze #studbaza ale i #pracbaza
U Was też jest tak źle z praktykami? Czy tylko mój kierunek?
Jestem inżynierem i robię magisterkę. Na wakacje przydałoby się coś ogarnąć. Ale czy warto?
Już wyjaśniam w czym rzecz. #budownictwo here i większość firm szuka praktykantów na minimum (!) 3 miesiące i... za darmo.
Przecież to jest przesada #!$%@?ć dla kogoś tyle czasu, nie dostać złamanego grosza, a możliwe, że i na płatny staż potem nie wezmą.
Uprzedzam pytania- moje CV jest w miarę ogarnięte, więc firmy się odzywają, ale co z tego, że z 15 firm, do których składam 3 płacą studentom. Na razie czekam, że może jednak uda się gdzieś zaczepić za hajsy. Ale jak nie... To chyba czas pomyśleć o zmianie.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Magromo
Po co to?
Dzięki temu narzędziu możesz dodać wpis pozostając anonimowym.
źródło: comment_FFZkkA7PDrjEQXK6XXTl6LORo4t2RQMV.jpg
  • 16
3miasto: Żeby cie jakoś pocieszyć, to ja w wieku 17 lat na bezpłatnych praktykach miałem okolice 10netto/h, a teraz(rok później) zarabiam sobie 20-30netto/h.
Jesteś przegrywem i tyle.

To jest anonimowy komentarz.
Zaakceptował: Asterling
Wołam obserwujących:

OP: @nico112 @goras
Do projektowania bez ograniczeń jest potrzebny II stopień studiów. Zresztą te 1,5 roku to jest już całe nic.
Tylko ten żal co dupę ściska, że budownictwo miało być zacnym i respektowanym kierunkiem, a czuję się jak po gównokierunku jeśli chodzi o szukanie praktyk.
Niewolnictwo kiedyś było legalne i przymusowe. Teraz jest nielegalne, a ludzie z własnej woli walczą o te darmowe posadki.
Co robić? Jak żyć?

To jest
OP: @kamil13812 @Wsciekle_piesci_meza @maciejkoks