Wpis z mikrobloga

@POSTER: w dalszym ciągu nie umiem ci pomóc, bo nie wiem do czego auto ma służyć. A diesel bo jeździ dużo, czy słyszał od znajomego mirka ze "dizle to mało palo i tanie w użytkowaniu so"?
@Sepang: ja już nawet się nie wypowiadam w takich tematach, wybór samochodu wyłącznie pod kątem ceny... dobre... tak to można telefon z androidem wybrać, a i tu może się pojawić problem, bo w podobnej cenie będą różne modele...
@Sepang: a pamiętasz jak doradzaliśmy takiemu gościowi przy wyborze audi a5? to była wówczas zieleninka, o ile się nie mylę był nim @Salvius, który potem dostał perma za kompletne gimbusiarstwo. dziwne w sumie, ciekawe czy to faktycznie był człowiek, który zarabia na tyle by pozwolić sobie na taki model #tegierozkminy
@Sepang: no jak ktoś dostaje takiego perma bez "nadziei" to usuwają wszystko ;) ale jak pamiętam to był on.. Uczestniczył w tej aferce: napisał o madretrudnoslowo, że jest maciorą i za to wyleciał, ale już wcześniej miewał niezbyt dojrzałe wpisy co mnie wtedy trochę zdziwiło biorąc pod uwagę, że kupuje auto za 150 czy 200 tys.
@Sepang: moim zdaniem używanego diesla zawsze warto kupić. W zakupie kosztuje tyle samo co benzyna, bo po kilku latach ceny się zrównują, a koszty jeżdżenia są dużo mniejsze. Trzeba co prawda o silnik dbać i najlepiej kupować bez FAP/DPF, ale dla ogarniętego jegomościa nie powinno to stanowić problemu.
@pogop: nieprawda. obecnie diesle można podzielić na 2 kategorie: niezniszczalne, klekoty typu 1.9 D od PSA, 1.9 TDI od VW i parę innych, mniej popularnych. Reszta to nowoczesne common-raile z 2masami, często dpfem i innym syfem. ten syf ma to do siebie że lubi się psuć jeśli poprzedni właściciel zlewał przeglądy i robił naprawy po taniości. a jaką masz pewność że tak nie było, kupując używane auto? ludziom się ostatnio w