Wpis z mikrobloga

@gendzer: Szkoda, że zakres prac obejmuje tylko odcinek od węzła z DK 46 (Jana Pawła II) do wiaduktu kolejowego na Błesznie. Przy okazji, skoro i tak już będzie wszystko rozkopane mogliby zbudować węzeł z wylotówką na Jędrzejów na Bugaju, szczególnie, że PKP chce zlikwidować tam przejazd kolejowy i wybudować wiadukt (bardziej na południe od obecnego przejazdu). Rozwiązał by się wtedy problem korków na tamtym skrzyżowaniu i DK1 na całym częstochowskim
  • Odpowiedz
@Krzys91: Tak, wiem, dla mnie również skrzyżowanie na Olsztyn jest tragiczne... wieczne korki a nie daj boże jak trafisz jeszcze na zamknięty przejazd... Zresztą, jak to mówią ludzie, którzy przejeżdżają przez Częstochowie - chcą ją jak najszybciej przejechać bo zatrzymywać się nie ma po co ;)
  • Odpowiedz
i z czego się cieszycie? że całe miasto będzie stać w korkach tylko po to by władze mogły sobie wydać miliardy na marno budując to samo? co zmieni ten remont po za obłożeniem estakady ekranem dźwiękochłonnym kosztem fajnego widoku jaki teraz jest z trasy i wydania niepotrzebnie dużych środków?
  • Odpowiedz
@Singularity00: Fajny widok z trasy? Gdzie Ty tam masz fajny widok? Zapraszam trochę pomieszkać do okolicznych bloków - zwłaszcza tych przy samej Estakadzie - w gorący dzień gdzie nie możesz nawet okna otworzyć bo poziom hałasu sięga zenitu... miliardy? Większą część i tak będzie pochodziła z dotacji więc mając wybór płacić 100% a dorzucić tylko 10% to nie dziwię się, że miasto jest w stanie to zrobić. A że, będą
  • Odpowiedz
@gendzer: dla kierowców jadących nią widok jest klimatyczny :D
Zgoda, że dla mieszkających tam hałas może być upierdliwy, ale od widoku szklanej budy już fajniejszy widok jadących aut moim zdaniem.

Co do kosztów, te 10% to też nie mało i zamiast remontować coś co jeszcze postoi lata powinni starać się o fundusze na opisany w tekście brakujący wiadukt...
  • Odpowiedz