Wpis z mikrobloga

XXI wiek, niby grafika idzie do przodu, a ciągle sporo gier wychodzi z grafiką jak sprzed dekady. Taki na przykład Minecraft, Superhot, Paranautical Activity, Jumpjet rex itp. Zamiast zrobić piękną grafikę to twórcy idą na łatwiznę.
#gry #takaprawda
  • 8
@medykydem: ja powiem odwrotnie - zamiast skupić się na mechanice gry, to robią kopiuj-wklej z innych gier, a całą uwagę skupiają na ładnej grafice, byle tylko nęciła oko, a czasem nawet i nie to, tylko robią "oryginalny art-style". I jeszcze dobry soundtrack. Później gra wygląda ładnie, ma dobrą muzykę, a człowiek czuje, jakby grał już w to setki razy, albo w ogóle nie ma żadnego gameplay'u jak w Everybody's Gone to
@medykydem: GTA IV też miało swego rodzaju piękną grafikę, a jak odbieramy ją teraz? Pójście w fotorealizm jest rozwiązaniem tylko chwilowym, ponieważ wraz z pojawieniem się nowych technik w grach powstaje gigantyczna przepaść między tytułami. Zastosowanie jednak ciekawego stylu graficznego jak w Superhot, Costume Quest czy Perfect Universe (z którego materiał wrzucę jeszcze dzisiaj ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) zapadnie w pamięć gracza i nie zestarzeje się
@94smichal:
@ponczek_z_marmoladom:
@pifarek:
@Lisaros:
@TotalDisaster:
@IndieDegustator:
Superhot to nie był dobry przykład tego o czym pisałem. To fakt. Chodzi mi o to, że niektóre z tych gier naprawdę wyglądają jakby były skopiowane z ery Pegasusa. Pikselowa grafika ma swój klimat, ale takich tytułów to teraz od groma wychodzi. A zamiast dawać taką grafikę, bo jest czasem łatwiej i taniej to mogliby dać trochę lepszą jak np.
@medykydem: Wykluczają się gdy masz ograniczony budżet ;] Bo oczywiście najlepiej by było by wszystkie gry były grywalne, wyglądały jak Wiedźmin 3, miały wymagania Mario Bross i kosztowały 5 złotych, no ale niestety. Każda firma (zwłaszcza młoda i niezależna) ma ograniczony budżet i jakieś swoje priorytety.