Aktywne Wpisy
dontwolf +537
Część druga bitwy. 4 minuty znamienitej zabawy. Rumińskie pięści vs miętki rogal.
Byłoby szybciej jakbym zrobił szybciej. Cześć trzecia będzie może za pół roku
#heheszki #rumun #crossmemizm #blender
Byłoby szybciej jakbym zrobił szybciej. Cześć trzecia będzie może za pół roku
#heheszki #rumun #crossmemizm #blender
rales +179
tag do obserwowania --> #sredniasondazysejm
CZERWIEC 2024
1. Koalicja Obywatelska - 32,4% - 169 mandaty (⬆ 1,9%)
2. Prawo i Sprawiedliwość - 31,1% - 181 mandaty (⬆ 0,2%)
CZERWIEC 2024
1. Koalicja Obywatelska - 32,4% - 169 mandaty (⬆ 1,9%)
2. Prawo i Sprawiedliwość - 31,1% - 181 mandaty (⬆ 0,2%)
#samochody #prawojazdy
Kto ma pierwszeństwo?
Tak na marginesie. Zmień "wirtualnie" Wysockiego tak żeby było pod kątem 90st do zjazdu (w załączniku). Sytuacja się nie zmieni, ot tylko zmieniliśmy kąt pod jakim jest skrzyżowanie. Dalej będziesz
Te znaki porządkują ruch OGROMNIE, kiedy spadnie śnieg. Podobnie jest przy wlotach na drogi szybkiego ruchu. Bo przy normalnej widoczności sygnalizacji poziomej jesteś na swoim pasie = nikt nie ma prawa cię z niego spychać, zajeżdżać drogi i kropka.
Rysuneczku nie mam zamiaru komentować, bo jest błędny. Nie rozumiesz, jak ogromnym kuriozum i bublem jest to
Na pierwszym rysunku oznakowanie poziome odpowiada rzeczywistości. Oczywiście osrałeś to, co ci zaleciłem, czyli przyjrzenie się faktycznemu oznakowaniu i idiotycznie pociągniętej za daleko linii ciągłej, to może teraz to dojrzysz. Dojrzysz też może mikro obszar niewydzielony pasami, ze metr albo dwa brakuje kresek. To jest obszar, gdzie nie ma wyznaczonych pasów, więc autobus na pierwszeństwie wylatujący z łącznicy ma tam niejako kontynuację swojego pasa i kontynuację pasa miałby pojazd jadący z Wysockiego. Jako że autobus ma pierwszeństwo, to sprawa jest jasna.
Kontynuując ten sam obrazek, samochód na lewym pasie ustępuje pierwszeństwa nie wiadomo komu. Ma przed sobą obszar dwóch, trzech metrów, gdzie nie ma prawa znaleźć się żaden samochód wylatujący z trasy, bo nie mogą one przejechać przez linię ciągłą. Poza tym wyznaczone są pasy, więc jak już przejedzie przez linię zatrzymania, to jest równorzędnym uczestnikiem ruchu razem z autobusem, który będzie musiał zmienić pas, aby zając lewy pas Wysockiego. ZMIENIĆ PAS. Polecam przejść parę akapitów wyżej w artykule Nadzoru, co piszą o zmianie swojego pasa! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gdyby nie było tam tego mikro obszaru bez wyznaczonych pasów, to wylatując z trasy autobus nie ma prawa zmienić pasa bez ustąpienia pierwszeństwa pojazdom, które się na nim znajdują. Koniec kropka. Znaki niemal zbyteczne w sytuacji bezśniegowej, co
Dla czytających z boku: oczywiście ja jeżdżę przez to skrzyżowanie zgodnie z intencją projektantów, bo rozumiem, co chcieli osiągnąć, ale gdyby w sytuacji z 3 obrazka, gdzie ja kieruję samochodem czerwonym, ktoś wjechałby mi w samochód i kłócił się, że miał
Dyskutuj, z NR że są głupi, a nie ze mną. Może nawet zapłacą ci za "poprawniejszą" interpretację, ale pewnie trzeba by zmienić prawo.
Więc właściwie już nie dyskutuję z tobą, tylko z autorem artykułu. Bo ty jesteś wydmuszką, która nic sama nie wie, tylko zasłania się starszym i mądrzejszym bratem. A potem ucieka, bo brata akurat w domu nie ma ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gdybyś choć przez chwilę zadał sobie trud interpretacji przepisów i tego malowania na skrzyżowaniu, to byś może mógł podyskutować, podejrzewam jednak, że przyznałbyś
@a8110aac8b: Jeszcze jedno, sory, zapomniałem. Artykuł, który wkleiłeś, totalnie przeczy twojemu powyższemu cytatowi, czyli z przypadku, kiedy w sytuacji autora wątku stoi tam znak ustąp. To troszkę sobie pojechałeś go wklejając ( ͡° ͜ʖ ͡°)