Wpis z mikrobloga

Jakoś mi dzisiaj wpadł w oko SuperHot i tak sobie sprawdziłem go na SteamSpy. Statystyki na SteamSpy nie są idealne ale jakiś pogląda dają.

Owners: 170 787 ± 9 766

Zakładając już ten pesymistyczny scenariusz, czyli 160 000, przy cenie 22,99€ czyli 98.84Zł wychodzi 15 814 400zł.

Odliczając jakieś tam podatki i haracz dla steama, niech będzie za wszystko ze 40%, wychodzi 9 488 640zł.

Drużyna SuperhotTeam składa się z 11 osób, więc można zaokrąglić że każdemu po bańce wpadło.

Fajnie co? Technicznie gra nie jest jakaś wybitna ale jak to pomysł potrafi sprzedać produkt. Tylko pogratulować.

#gamedev #gry #indiegames #superhot
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pr0t3r: Pudełkowa to pewnie nie, ale jeśli gdzieś indziej sprzedają w jakimś sklepie to bardzo prawdopodobne żesprzedają klucze do Steama.
  • Odpowiedz
@Asterling: ta, więcej xD Te obliczenia są z dupy, a założenia po prostu głupie.

Po pierwsze gra ma różne ceny w różnych regionach na przykład w br i ru kosztuje ponad połowę taniej, a i kupa ludzi kupuje grę jako gift czy w inny sposób z tańszych regionów:
R$ 39.99 (€ 9.90, -56.94%)
₽ 799 (€ 10.74,
  • Odpowiedz
@draculeq: no ja SuperHota zrobić nie mogę a jakbym zrobił klona to to będzie tylko klon

@BePePe: A czemu ma niby śmierdzieć #!$%@?? Przecież po to są takie strony jak SteamSpy żeby analizować, co się sprzedało, gdzie się sprzedało, za ile, itd. Co za jakaś głupia mentalność, wielkie tabu, że nie można się interesować ile ktoś zarabia. Przecież nikomu nie żałuję. Uczciwie zarobili i brawo. Oby im wpadło
  • Odpowiedz
@BePePe: czyli wg ciebie to 90% ludzi kupilo w jakichs smieciowych regionach i tworcy zarobili 30% kwoty? bzdura totalna, popadasz w skrajnosc, malo kto sie bawi w vpnowe gifty, a najwiecej graczy jest wlasnie z europy, usa i rosji

Zreszta jakbys nie byl taki leniwy i gadal bzdury z dupy to bys sie zalogowal na steamspy i kliknal w zakladke geography i by ci sie wyswietlilo to: Nawet sam sie
corinarh - @BePePe: czyli wg ciebie to 90% ludzi kupilo w jakichs smieciowych regiona...

źródło: comment_yWO2cZui77D9DvZY9RyQSYUuDf2KOB2z.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@corinarh: gdzie coś takiego napisałem? Podkreślam jedynie, że szacowanie wyników finansowych na podstawie danych ze szklanej kuli jest niedorzeczne, a stwierdzenie o tym kto ile zarobił na głowę jest żenujące.

Bzdury z dupy to niestety gadacie wy póki co. Na jakiej podstawie zakładasz, że każdy posiadacz gry kupił grę na steamie po cenie ze swojego regionu? Z tych danych nic nie wynika. Nie trzeba się bawić w żadne vpnowe gifty,
  • Odpowiedz
@Curry_: analizowanie jak się sprzedała gra to jedno, ale takie stwierdzenia:

Drużyna SuperhotTeam składa się z 11 osób, więc można zaokrąglić że każdemu po bańce wpadło.


to drugie. To moje zdanie. Można chyba jeszcze mieć własne zadnie?
  • Odpowiedz
@tomcio2002: Nie no jasne. Zawsze musi być pomysł. Pomysł wybroni nawet jak reszta jest średnia. Ostatnio grałem sobie trochę w Ichi, taka mała gierka logiczna ze Steama i też, graficznie wykonana poprawnie, estetycznie, ale bez szału bo to w końcu tylko jakaś gra logiczna, ale pomysł się broni i 70 000 userów ma.
  • Odpowiedz