Aktywne Wpisy

Horkheimer +321
Autentycznie jest mi trochę żal Bosaka xD jako jedyny wydawał się w miarę ogarnięty, zawsze przygotowany merytorycznie, dobrze wypadał w mediach, starał się prowadzić poważną kampanię
a obok pijany Memcen nawalający do Petru tekstami z "Chłopaki nie płaczą", już o tej słynnej debacie nie wspomnę. Tik toczki, heheszki, memy
Braun i Korwin ze swoimi szurskimi wypowiedziami o rozstrzeliwaniu ministrów xD
nie dziwię się ludziom, którzy - mimo całej sympatii do Bosaka -
a obok pijany Memcen nawalający do Petru tekstami z "Chłopaki nie płaczą", już o tej słynnej debacie nie wspomnę. Tik toczki, heheszki, memy
Braun i Korwin ze swoimi szurskimi wypowiedziami o rozstrzeliwaniu ministrów xD
nie dziwię się ludziom, którzy - mimo całej sympatii do Bosaka -

Pepega +483
mela na ryj każdemu facecikowi w przedziale 18-40 co zaglosował na lewice, #!$%@? z wami przygłupy
#wybory
#wybory




mam pętle:
for i in range(100):for el in tablica:
if winner == el:
el.win.append(el.win[i] +1)
else:
el.lose.append(el.lose[i] + 1)
no i na koniec jak mam w tablicy 2 elementy i drukuje sobie jak wyglądają dla nich tablice lose i win to okazuje się, że wyniki są takie same dla obu obiektów.
ale kiedy zamienie te tablice na zmienną:
el.win += 1i
el.lose += 1to działa tak jak powinno.
Co robię źle?
potrzebuje wyniku właśnie w tablicy by móc ładnie na wykresie zaprezentować jak z czasem się zmieniała wartość.
na starcie:
win = [0]lose = [0]
a ma 201
tak jakby pętla wgl nie zmieniała mi tego el :(
i nadal to samo :(
@SzCzoteckY: od tego jest pastebin, ghostbin i inne..
kod:
http://pastebin.com/9CgyaqzV
chodzi o to że dla obiektów w tablicy zbieram statystyki
ilosc przegranych i wygranych - również w tablicach
na starcie:
win = [0]
lost = [0]
logicznie -> każdy z obiektów ma swoje własne statystyki
u mnie:
jak przedchwilą wyszło przy debugowaniu w pętli for (linia 7 na pastebin)
wartosc pl -> która powinna się zmieniać, nie zmienia się - nie mam pojęcia dlaczego
natomiast jeżeli
self.win.append(self.win[i] + 1)
self.lost.append(self.lost[i])
do self.win[i] może przyjść self.win[100] a Ty za każdym razem jeszcze dokładasz więc 100 + 101 = 201
if zmienna:
else:
no i jeśli masz tylko typ bool to nie musisz ich przyrównywać. if zmienna == True/False trochę razi w oczy...
@wczoraj:
eeeeeeeeeeeeeeeeeee
(self.win[i] +1) - pobranie wartosci z win[i]
czyli
dodaj na koniec tablicy wartosc z ostatniej komórki +1
i jest iterowane od 0
wiec jezeli mam 100 przebiegów i jedną wartość w tablicy na początku to razem na koniec powinno ich być 101?
Chyba, że ja już mieszam
tak jak wczesniej napisałem jezeli zamienie tablice win i lost na zmienne to działą tak jak powinno
wysypuje sie tylko przy append
czyli na starcie ona ma 100 wartosci a potem do niej za kazdym razem dokladasz?
@Porana123:
tak, tablica ma długosc jakby była dzielona miedzy kilku playerów a jest wpisana do obiektu i każdy obiekt ma swoją
które wkleiłem?
no win lose taki sam - tak jakby pętla mi nie zmieniałą tej zmiennej pl albo nie wiem co ona tam robi ( ͡° ʖ̯ ͡°)
a potem biore za kazdym razem ostatnią wartość i doklejam ją na koniec - w zaleznosci od wygranej zwiekszoną lub nie
to zmienna wychodzi ok a tablica #!$%@? :(
players = []
a następnie:
players.append(player(imie,ile_kasy))