Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert Jakaś wypowiedź na ten temat poruszany już od dawna na forum Orange? http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,3496500001,title,weze-telia-net,forumthread.html? W dni i godziny gdy z internetu korzysta wielu klientów Orange (np. w weekend po południu) występuje packet loss około 15%. Jest to spowodowane przez serwery telii które po prostu nie wyrabiają takiego ruchu. Jest to irytujące zwłaszcza w grach... Dzwoniłem na infolinię i kazali mi pisać maila do bok@orange.com oraz, że zgłosić tego nie mogę bo z moim łączem jest wszystko w porządku. Szkoda tylko, że 3/4 ruchu za granicę idzie przez serwery telii w frankfurcie i skoro mają problem to Orange powinno to załatwić jako, że wykupują u nich usługi. Mogę napisać na tego maila tylko co to da skoro jestem kolejnym klientem z kolei który to zgłasza a Orange to ignoruje?

#orange #orangeinternet
  • 1
  • Odpowiedz