Pytanie, co może dać w przyszłości API Vulcan? Bo widzę, że ludzie się tym jarają, mają wzrost FPS, albo czasem spadek jeśli coś jest źle zaimplementowane. Ale czy stare gry będzie można uruchamiać za jego pomocą? Czy to się tyczy jedynie nowych, pisanych pod jego specyficzne api? #linux
@yoloBaklawa: jedynie nowych napisanych z wykorzystaniem Vulcan-a
Chodzi o to, że łączy on w sobie wysokopoziomowe API jaki zarówno dostęp do niskopoziomowych funkcji, więc jak będziesz chciał na przykład jakieś bardzo niestandardowe obliczenia wykonywać na GPU to możesz to zrobić. I jest crossplatformowy. Praktycznie na każdą platformę jest. Więc doświadczeni twórcy silników będą potrafili zoptymalizować swoje silniki lepiej niż jakiś głupi komputer samemu.
@Ch-jogromPL: gdzie poprawa? @szatkus: nie jest wyskopoziomy względem operacji niskopoziomowych na jakie pozwala? Jeśli nawet to zdanie nie jest prawdą w takim razie bardzo głupio napisałem ( ͡°͜ʖ͡°)
Praca, Silownia, Sen i tak caly tydzien. Na silowni efekty #!$%@? bo kortyzol #!$%@? pod korek. Budze sie w nocy i nad ranem i serce mi napiedala. Od bycia samemu mi juz #!$%@?.
Ale czy stare gry będzie można uruchamiać za jego pomocą? Czy to się tyczy jedynie nowych, pisanych pod jego specyficzne api?
#linux
Komentarz usunięty przez autora
Chodzi o to, że łączy on w sobie wysokopoziomowe API jaki zarówno dostęp do niskopoziomowych funkcji, więc jak będziesz chciał na przykład jakieś bardzo niestandardowe obliczenia wykonywać na GPU to możesz to zrobić.
I jest crossplatformowy. Praktycznie na każdą platformę jest. Więc doświadczeni twórcy silników będą potrafili zoptymalizować swoje silniki lepiej niż jakiś głupi komputer samemu.
Za 6 miesięcy nikt nie będzie pamiętał o Vulcan API.
Komentarz usunięty przez autora
@szatkus: nie jest wyskopoziomy względem operacji niskopoziomowych na jakie pozwala? Jeśli nawet to zdanie nie jest prawdą w takim razie bardzo głupio napisałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)