Wpis z mikrobloga

#xkom

Jeżeli kupiłem urządzenie tydzień temu przez internet ale nie spełnia moich oczekiwań to mogę go zwrócić normalnie do sklepu? Odbierałem i płaciłem osobiście w sklepie. Nie ma żadnych śladów używania.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mikulus: no własnie nie wiem do końca jak to jest bo towaru nie rezerwowałem a zamówiłem, tylko odbierałem w sklepie stacjonarnym (musieli tam wysłać) poza tym sprzedający powiedział mi że mam 15( tak, 15 dni) na zwrot tylko nie powiedział czy chodzi o po prostu zwrot bez podania przyczyny czy też w ramach reklamacji
  • Odpowiedz
@limpak: Zapraszamy Cię do naszego salonu, w którym dokonałeś zakupu - na miejscu wszystko dokładnie sprawdzimy i postaramy się wszystko pozytywnie załatwić :)
  • Odpowiedz