Aktywne Wpisy
Norbercikk +172
Przed Państwem Idol niektórych Wykopowiczów i przedstawiciel najprawdopodobniej kilku milionów osób.
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #bekazpisu #polityka
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #bekazpisu #polityka
Kwan +155
daj plusa a w zamian narysuje twoj avatar w paincie ok?
Telefon mojego taty zakupiony w ramach abonamentu w sieci Play uległ uszkodzeniu - nie ładuje się. Tata oddał go w ramach gwarancji do naprawy serwisowej.
Serwisanci urzekli, że urządzenie ma uszkodzenia mechaniczne: "Widoczne ślady użytkowania, rysy, liczne obicia, ubytki, odpryski, zadrapania, zabrudzenia, odbarwienia."
Opis naprawy: "Stwierdzono ślady cieczy na płycie głównej telefonu, zgodnie z postanowieniem karty gwarancyjnej, serwis odmawia naprawy gwarancyjnej".
Telefon był użytkowany w casie, raptem przez kilka miesięcy i padł.
Co mogę zrobić, by firma PLAY zdecydowała się naprawić telefon w ramach gwarancji?
#play #telefony #gwarancja #serwis
@erlang: Zacznijmy od tego, że to nie Play decyduje o naprawie telefonu w ramach gwarancji a gwarant, czyli producent lub importer.
Co do sedna - możesz próbować reklamować z tytułu rękojmi.
@MichaelT128 Salon Play oddał telefon do firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe, na dokumentach od nich widnieje informacja, że klientem całej naprawy serwisowej jest salon Play.
Czy zatem reklamacja z tytułu rękojmi powinna trawić do Samsunga, który jest producentem telefonu, czy też do salonu Play?
Dziękuję Wam za pomoc.
Ewentualnie napraw telefon na własną rękę w jakimś serwisie typu teletorium czy coś. Chociaż uszkodzenie płyty głównej to kosztowna naprawa raczej.
Każdy serwis producenta automatycznie będzie szukał dziury w całym, żeby udupić klienta i nie zastosować naprawy/wymiany części. Ładnie napiszesz odwołanie i je uzasadnisz, to istnieje szansa, że wezmą twój telefon na warsztat.