Wpis z mikrobloga

@Techniq: Wygląda nieźle, pytanie czy jest tak dobrze jak na zdjęciach ;). Niby ledwo używany, tylko jeśli długo stał w tym garażu, to może być różnie. Z używkami jest ten problem, że lepiej kupować po uprzednim obejrzeniu na żywo, sprawdzeniu ramy, amortyzatora, osprzętu itp.
  • Odpowiedz
@Bimbermaeister: A no i jeszcze pedały XTR ;d

@Techniq: Dlaczego? Trochę trzeba o niego zadbać i moim zdaniem byłoby ok. Nie jest świeży ale zobacz na ten osprzęt, klasa sama w sobie. Ale najlepiej byłoby go sprawdzić przed zakupem.

Chociaż z drugiej strony czy jej potrzebny taki kozak? :) Wygląda na zawodowca :P
  • Odpowiedz
@Bimbermaeister: Farba z mostka odchodzi, korby na kwadrat lub isis, vki...stary parch jednym slowem. Trzeba znacz sie na sprzecie, zeby nie wtopic na takich zakupach. Jak ktos sie nie zna to osobiscie NIE polecam takich akcji. Jak sie zna, a sprzedawcza jest OK to mozna dobrego deala strzelic. Ludzie to jednak #!$%@?.. wiec trzeba uwazac, szczegolnie w rowerowym swiatku ;P
  • Odpowiedz
@Pan_Slon: Serio odchodząca farba z mostka jest dla ciebie problemem? :P Jak wspomniałem, te vki są o niebo lepsze od gównianych tarczówek. Osoboście znam wielu maniaków MTB, którzy śmigają na Vkach.

Może dla niej faktycznie nie jest to idealny wybór ale ja osobiście bym się zainteresował tym rowerem, gdyby tylko było mnie w tym momencie na niego stać ;]
  • Odpowiedz
@Bimbermaeister: Odchodzaca farba z mostka to znak, ze rower jezdzi od wielu lat, Kore to strasznie stara firma, ponad 10 lat bedzie miala. Ot wskazowka, zeby 3 razy sie zastanowic :) Wiesz cos ala rdzewiejaca podloga w autku, ktore chcesz kupic ;)
  • Odpowiedz
@Pan_Slon: Wiadomo, że to nie jest nówka. Ale i na 20 letnim mtb jeśli ma osprzęt wysokiej klasy można śmigać jeszcze wiele lat. Kumpel jest zapaleńcem jeśli chodzi o Retro MTB i serio czasami aż ślinka cieknie jak się jego cacka ogląda :P
  • Odpowiedz
@Bimbermaeister: Mi na nic slinka nie cieknie, sprzet sie zuzywa i jest gowno wart po latach, chyba ze trzymasz go w garazu i tylko kurz osiada. Nie ma co sie oszukiwac i podniecac, ze to byl kiedys top...byl KIEDYS i juz nigdy nie bedzie. Wiec trzeba sie znac i to dobrze! Chocby piasty XTR w ktorych nagminnie pada bebenek, koszt nowego wiekszy niz cala piasta... FOXy stare maja problem z
  • Odpowiedz
@Pan_Slon: Mówiłem, że wymaga zadbania i najlepiej byłoby obejrzeć go na żywo. Jeśli wszystko poza tym tylnym kołem i blatem jest ok to jest to moim zdaniem bardzo przyzwoity rower.

Co do amortyzatorów to wszystkie trzeba serwisować i o nie dbać. Czy to stary FOX czy nowy, nie ma to znaczenia. W normalnej jeździe taka rama raczej nie powinna pęknąć, jeśli ktoś myśli o zawodach to ten rower odpada, bo
  • Odpowiedz