Wpis z mikrobloga

@panczekolady: Nie nazywajmy że szambo jest perfumerią. WP jest martwe, a wkładanie do iOSa wirtualnej maszyny jeżdżącej na wózku inwalidzkim nie jest dobrym pomysłem.
@1080p: Na androidzie jest MonoVM a w przypadku iOSa nie mogli tego zrobić ze względu na licencje Apple więc opakowali to opakowali to w tzw. sprytne wskaźniki. Może masz lepsze doświadczenia z tą platformą albo poprawili błędy ale 1.5 roku temu Xamarin naprawdę miał więcej bugów w sobie niż to możesz sobie wyobrazić.
@shus: Tak, 1.5 roku miał bardzo dużo błędów. Bardzo dużo zmieniło się od tamtej pory - przejrzyj sobie changelog Xamarin Android 6.1 i porównaj z 4.x (to było 1.5 roku temu). To samo zrób z iOSem.

Zarówno w iOS jak i Android masz zupełnie nowe, szybsze, sprawniejsze GC. AOT na iOS został meeega poprawiony. Native HttpClientHandler dla iOS/Android - długo by wymieniać. Poza tym support (MvvmCross team-member here) został znacznie poprawiony.
@1080p: Jak będę miał chwilę wolną dam mu jeszcze jedną szansę ale to co się wtedy działo przy chociażby debugowaniu czy logowaniu błędów to aż wstyd że coś takiego pozwolili wypuścić.
@1080p: Tak słyszałem wiele pozytywnych opini o tym emulatorze - niestety nie posiadam Windowsa więc przetestować go nie mogłem jednak Google po 10 latach wkońcu dopracował także swój emulator i także bardzo miło się z niego korzysta.