Wpis z mikrobloga

@sIcKwOrLd: @czlapka: Właśnie patrzę do regulacji i wynika z nich, że wszystkie zespoły startujące w klasie Pro dostają +30kg, a nie że była to jakaś specjalna kara dla Kubicy. Chociaż nie do końca wiem jak to w końcu jest z tym podziałem na klasy. Bo z regulacji wynika, że jest to określane na podstawie czasu kwalifikacji co jest bez sensu, bo raz, że kwalifikacje są 4h przed wyścigiem, a dwa,
@radd00: podzial na klasy jest barzdo jasny. slabe zespoly, moga jechac w a6-am, ale ich czas nie moze byc lepszy niz 1:56:0 w kwali. profesjonalne, polprofesjonalne i wyjatkowo szybkie zespoly jada w am-pro, gdzie nie ma ograniczenia czasowego. prosta sprawa. chcesz sie scigac - am pro, jedziesz, bo masz na to pieniadze - a6-am. strona 96 regulaminu to objasnia. http://www.creventic.com/uploads/files/24hseries/regulations_2016/Sporting_and_Technical_regs_24HSERIES_2016_version_6Nov2015_APPROVED.pdf
@skethoo: No własnie dziwne to jest. Nie spotkałem się z czymś takim wcześniej jak minimalny czas okrążenia, gdzie nie można pojechać szybciej niż określa to regulamin. W innych seriach gdzie jest podział Pro/Am (ewentualnie Pro-Am) jedyne ograniczenie to poziom licencji kierowców w zespole.
@radd00: patrzac na granice 1:56 wg zalacznika i na dzisiejsze wyniki obu sesji, to klasa am by musiala zostac wcielona do pro. Tam malo kto krecil czasy powyzej 1:56, a pewnie jeszcze sie poprawia. Taki dziwny ten regulamin. System taki jak w lemans chyba jest lepszy (wlasnie na podstawie licencji), tylko czy stary lis, ktory kiedys mial platyne, to juz am czy jeszcze pro? ;)