Wpis z mikrobloga

Notka do siebie: NIGDY NIE KUPUJ W MORELE.NET

Na stronie produktu informacja "Natychmiastowa Wysyłka" to złożyłem zamówienie w poniedziałek, zapłaciłem zwykłym przelewem, kasa zaksięgowana we wtorek, ale brak informacji o wysyłce, oczywiście ze strony produktu po zamówienia zniknęła informacja o natychmiastowej wysyłce... (niepokój, bo na weekend potrzebny)

Dzisiaj zadzwoniłem na infolinie o 9, 12, 15, 15:10, poniżej podsumowanie tego co mówili konsultanci:
9 - obok zamówienia informacja, że jest w trakcie wyjaśniania, zostawię notkę, aby przyśpieszyć
12 - rzeczywiście brak jeszcze odpowiedzi, wyślę zapytanie do działu logistyki, odpowiedź powinna być w przeciągu 10-60 minut, oddzwonię do Pana
(brak telefonu)
15 - niestety, nic nie mogę zrobić, odpowiedź z działu jeszcze nie dotarła, mieliśmy w poniedziałek problemy z systemem, 600 zamówień nie wyszło, we wtorek zostało to naprawione i wysłane, nie wiem czemu Pana paczka nie, jak się dowiem oddzwonię do Pana przed 19
(dzisiaj poczytałem komentarze o morele.net, dotarło w tym momencie do mnie, że tak robią z każdym, stąd kolejny telefon po 10 minutach)
15:10 - zadzwoniłem, żeby uzyskać konkretną odpowiedź, przepraszała mnie, bo we wtorek mieli problemy z kurierami (LOL!), wspomniałem że inny konsultant mówił o systemie i zapytałem czy sprzedają towar, którego nie mają, mimo informacji na stronie 12 sztuk+. Po przedstawieniu swoich racji, nagle okazało się, że zaraz może uzyskać informacje, jak wróciła to powiedziała, że dystrybutor zawalił i nie wywiązał się z umowy i że w tym momencie mogą domówić aparat (1-2 dni oczekiwania od teraz), czyli towar najprawdopodobniej na początku przyszłego tygodnia. "Wyśmiałem" ją i powiedziałem, że chcę anulować zamówienie. Zero sprzeciwu, zwrot kasy w ciągu 5 dni.

Okłamywanie klientów jak widać konsultanci mają wpisane w obowiązkach. Gdyby nie fakt, że na gwałt potrzebowałem tego aparatu przed końcem tygodnia to pewnie nie dowiedziałbym się jaki będzie rzeczywisty czas oczekiwania. Nie mam problemu z tym, że mogli nie mieć towaru, ale gdyby nie to, że miałem spine, to nikt by mi nie powiedział jaki jest rzeczywisty czas oczekiwania.

A to wszystko dlatego, że w Morele.Net cena aparatu była o 50 zł niższa niż u innych... ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Mój błąd, bo nie nauczyłem się za pierwszym razem, że NIE ZAMAWIA SIĘ W MORELE.NET. Kiedyś zamówiłem u nich Powerbank, bo super okazja, na szczęście z odbiorem osobistym. Na miejscu w punkcie dają mi opakowanie, zdeczka leciwe, zapytałem czy mogę obejrzeć. Otwieram pudełko w środku Powerbank cały w odciskach palców i z ryskami (na stronie nie było informacji, że refurbished) w punkcie powiedziałem, że widać, że używany i chcę inny. Po kilku dniach w punkcie tym razem był już nowy, nie otwierany.

PS. Około godziny 14:30 pojawiła się informacja na moim profilu o tym, że wysłano e-mail z numerem listu przewozowego, którego oczywiście nie otrzymałem. O tyle zabawne, że o 15:10 dowiaduję się, że towaru nie mają to ciekawe jaki numer listu mi wysłali ( ͡º ͜ʖ͡º)

#morele #morelenet #zakupy #sklepyinternetowe #januszebiznesu #bojkotmorelenet #zycie #cebuladeals #oklamujo
TesterGoneWild - Notka do siebie: NIGDY NIE KUPUJ W MORELE.NET

Na stronie produktu...

źródło: comment_kXh3K135DHpnhn61dPn0k5emfJDrLEiP.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz