Wpis z mikrobloga

Obejrzałem sobie gameplay No Man's Sky i mam wrażenie, że jeszcze tak kolorowego i cukierkowatego kosmosu to dotychczas nie widziałem. Jakby za art style były odpowiedzialne dzieci w przedszkolu i dzieliły się swoim wyobrażeniem o Wszechświecie. Poza tym nie rozumiem zbytnio - co tam się robi w tej grze? Oprócz łażenia i latania oczywiście.


#gry #nomanssky
Lisaros - Obejrzałem sobie gameplay No Man's Sky i mam wrażenie, że jeszcze tak kolor...
  • 6
@Lisaros: Ja generalnie nie lubię cukierkowości ale tutaj ten styl graficzny mi nie przeszkadza. Nie wydaję się męczący. Ponadto należy pamiętać, ze będą też planety bardziej puste typu pustynie itp. więc wtedy tych kolorów też będzie mniej. Co do gry to eksploracja, walka, handel, i tworzenie przedmiotów/ulepszenia plus jakieś poboczne mechaniki jak hackowanie drzwi do budynków czy obcych statków czy uczenie się języka obcych ras aby moc z nimi porozmawiać. Z
@Lisaros: To chyba będzie kolejna gra po Fallszrot 4, której tag będę obserwował tylko po to żeby w komentarzach pisać ludziom jaka ta gra jest słaba. xD

To jest typowa ofiara popularnego ostatnio myślenia, że jak coś może zostać proceduralnie wygenerowane to wygenerowane tak zostać powinno.

A co się robi w tej grze? No cóż - będziesz miał 18 trylionów planet, z czego różnych typów będzie pewnie z 5. Strzelam, że
To jest typowa ofiara popularnego ostatnio myślenia, że jak coś może zostać proceduralnie wygenerowane to wygenerowane tak zostać powinno.

A co się robi w tej grze? No cóż - będziesz miał 18 trylionów planet, z czego różnych typów będzie pewnie z 5. Strzelam, że 70% gry to będzie zwykłe łażenie i zbieranie surowców(by wykupić ulepszenia, które pozwolą chodzić i zbierać surowce szybciej). Widocznie cała praca zespołu poszła w algorytm, który potrafi na
@Variv: No pasuje, pasuje. Będzie to nawet całkiem realistyczne bo - ZASKOCZENIE - kosmos to jest nudne miejsce. Strasznie puste. A planety to zazwyczaj wielki głaz/gazowy olbrzym, na którym nic się nie dzieje. Dlatego właśnie pomysł stworzenia gry, która będzie tą nudę odwzorowywać jest wg mnie z góry skazany na porażkę. Jak odpalam grę to chcę albo wartkiej akcji albo dobrej fabuły(a nawet jedno i drugie!).

No Man's Sky jak na
Jak coś jest sklecone losowo z "klocków" to nie ma szans żeby dorównało to przemyślanemu dziełu człowieka.


@Wiedmolol: Wiadomo. Kwestia tego co kto lubi i jakie ma oczekiwania. Ja np. grając kiedyś w minecrafta na modach lubiłem sobie chodzić po mapie i sprawdzać jaki biom i jaki teren mi komputer wygenerował - czasami mozna byc zaskoczonym. Trochę problem z NMS jest jeszcze taki, ze o wielu innych mechanikach w grze słyszymy