Wpis z mikrobloga

Po 7 latach w korpoIT, zmieniłem profesję na przyjemniejszą. Buduje m. in. takie zabawki:

W124CE 3.0T, skoro mógł Lotec i Mosselman, czemu mamy być gorsi.
- M104.980 - prawie seria,
- turbo Garrett GT35,
- konwersja CIS->EFI w oparciu o EMU, dorobione koło foniczne 60-2, pełna sekwencja wtrysku i zapłonu, COP, 6xEGT, EBC MAC, czujniki stuku,
- intercooler FMIC.PL,
- blow off HKS SSQV IV,
- wastegate TurboSmart 44mm,
- orurowanie, kolektor wydechowy, downpipe - custom stal nierdzewna,
- wtryski Siemens DEKA 630ccm,
- listwa paliwowa custom,

Z zewnątrz zwykła coupeta.

#samochody #motoryzacja #mercedes #chwalesie
slonski_pieron - Po 7 latach w korpoIT, zmieniłem profesję na przyjemniejszą. Buduje ...

źródło: comment_GujzV0Nc7CBs8jpQaa01Mrg9sgfhzbmI.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
@BySpeedy: W m111 e22 tak jak u Ciebie poszedłbym w swap słupka z dolotem i przewodami do intercoolera na seryjnie przygotowany na doładowanie m111 e23 evo i do tego zamiast kompresora turbo. Wydaje mi się, że taniej jak nie potrzebujesz jakichś ogromnych mocy.
  • Odpowiedz
@Rules: Samouk, dużo dłubania w swoich autach, siedzenia w necie, eksperymentów - to zajmuje bardzo dużo czasu. Politechnika, ale studia czy samochodówka w tym przypadku nie dają Ci wiele - trochę teorii typu podstawy konstrukcji maszyn, wytrzymałość materiałów, ale większość musisz wypracować i zdobyć sam, żadna szkoła Ci tego nie da.
  • Odpowiedz
@slonski_pieron: OK po kolei. Po pierwsze gratuluję fajny pomysł o ile nie jestem fanem uturbionych aut, wolę czystą moc płynąca z pojemności to uturbiona coupeta to fajne cacko. Druga sprawa m119 czyli 500e/e500 do coupe nie wkładali były tlko w sedanach i chyba w cabrio. Także maks w CE to m104. Będę obserwował projekt. Prowadzisz gdzieś fotorelacje? @j_a_k_u_b: Uturbianie m103 czy w ogole czegoś na KE-Jetronic chyba nie
  • Odpowiedz