Aktywne Wpisy
Nicolaus_Steno1 +451
TLDR: zweryfikowałem i wg mnie matka polaka jest prostytutka i dlatego robie ten wpis żebyście wiedzieli ze chłopak zamiast oddać matce cześć ze 100k jakie bierze za walke woli kłamać i kazac matce dalej się prostytuować
Zgodnie z zapowiedzią odwiedziłem Beatris (aka Bella, GFE RAFAELLA, Angel GFE)
Zmienia co parę dni miasto, ale ostatecznie udało mi się dojechać i dojść tam gdzie trzeba #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zgodnie z zapowiedzią odwiedziłem Beatris (aka Bella, GFE RAFAELLA, Angel GFE)
Zmienia co parę dni miasto, ale ostatecznie udało mi się dojechać i dojść tam gdzie trzeba #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jestemtunew +200
W124CE 3.0T, skoro mógł Lotec i Mosselman, czemu mamy być gorsi.
- M104.980 - prawie seria,
- turbo Garrett GT35,
- konwersja CIS->EFI w oparciu o EMU, dorobione koło foniczne 60-2, pełna sekwencja wtrysku i zapłonu, COP, 6xEGT, EBC MAC, czujniki stuku,
- intercooler FMIC.PL,
- blow off HKS SSQV IV,
- wastegate TurboSmart 44mm,
- orurowanie, kolektor wydechowy, downpipe - custom stal nierdzewna,
- wtryski Siemens DEKA 630ccm,
- listwa paliwowa custom,
Z zewnątrz zwykła coupeta.
#samochody #motoryzacja #mercedes #chwalesie
Komentarz usunięty przez autora
@sailor_73: Tuning generalnie nie ma sensu, więc ktoś kto sie na niego decyduje, nie zastanawia się nad sensem tylko możliwościami. BMW dłubie każdy, mercedesy rzadko :) Wbrew pozorom auto pozostanie dość komfortowym daily, tyle że "troszkę" szybszym.
@slonski_pieron: długo już dłubiesz ten wóz ;) ? My też budujemy coś podobnego, ale na bazie M103. Ale do końca nam bardzo daleko. Wiadomo hajsy ;)
@j_a_k_u_b: Ten konkretny powstawał etapami, najpierw
Komentarz usunięty przez autora
@SpalaczBenzyny: Zależy od auta i zmian. Standard to większa tarcza, często lepszy zacisk (więcej tłoczków).
Komentarz usunięty przez autora
@bigger: Męcz.
@fotonowypochlaniacz: Najpierw pracowałem u kogoś (m. in. dość znana w światku firma budująca auta do driftu, team driftowy, firma zajmująca się amerykańcami), od 2,5 roku własna firma. W motoryzacji byłem od zawsze, IT było z czystego wyrachowania - projekty (większość pomysłów i rozwiązań testuję najpierw na swoich autach) pochłaniają sporo kasy. Wcześniej były