Wpis z mikrobloga

@calkowitybrakrozumu: uwazaj na 2 bieg w r6 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

a na powaznie. z tego co widze, to patrzysz na stare gaznikowce. jak latasz w okol komina i lubisz agresywne kopyto to r6, jak wolisz latac w trasy to f4, rowniej oddaje moc (wedlug blednej definicji dla debili: lagodniej)
  • Odpowiedz
@calkowitybrakrozumu: R6 to jest sprzęt dla ludzi z doświadczeniem w jeździe na moto.Narowisty silnik,nie lubi niskich obrotów więc słabo nadaje się do szurania po mieście.
Ja osobiście ze szlifierek z czystym sercem mogę polecić CBR 600RR :) Te maszyny to cuda, sam poluję obecnie na wersję z ABS ;)
  • Odpowiedz
@JessePinkman_: ale on patrzy na stare gaznikowce, a Ty mu wylatujesz z 600RR i to w dodatku PC40... (ktore jest slabsze od PC37 na kole... i troche hejcone jak juz ktos tym chce latac na torze)
  • Odpowiedz
F4 to napinacz rozrzadu moze dzwonic (ale to w zasadzie tylko #!$%@? ucho nic wiecej) i regulator napiecia nalezy sprawdzic.


@Stitch: jak w każdej Hondzie :D bolączka od zawsze do zawsze :D

@calkowitybrakrozumu: w Hondzie raczej nic szczególnego się nie dzieje, a podejrzewam (po tym jak zadałeś pytanie), że podawanie rzeczy jak owiewki, hamulce i tak dalej nie ma sensu :)

@JessePinkman_: nie no, f4i inna
  • Odpowiedz
@11mariom: cenowo, spalanie, wrazenia z jazdy. F4i to przepasc miedzy F4 ( ͡° ͜ʖ ͡°) i fakt, ten napinacz to zmora :D dobrze, ze chociaz regulator w F4i i w gore juz nie byl bolaczka :D
  • Odpowiedz
F4 to napinacz rozrzadu moze dzwonic (ale to w zasadzie tylko #!$%@? ucho nic wiecej) i regulator napiecia nalezy sprawdzic.


@Stitch: jak w każdej Hondzie :D bolączka od zawsze do zawsze :D

@calkowitybrakrozumu: w Hondzie raczej nic szczególnego się nie dzieje, a podejrzewam (po tym jak zadałeś pytanie), że podawanie rzeczy jak owiewki, hamulce i tak dalej nie ma sensu :)

@JessePinkman_: nie no, f4i inna
  • Odpowiedz
@calkowitybrakrozumu: Bier R6, ten sprzęt NIE MA wad :D Sprawdź tylko czy dwójka nie wylata, ale w większości egzemplarzy na rynku już raczej ogarnęli ten problem. Przeciągnij ją też po obrotach i sprawdź jak bardzo kopci, te silniki lubią olej. A jak ogarniasz to bierz pierwsze R1, nic tak nie masakruje zadu jak gaźnikowa R1!
  • Odpowiedz