Wpis z mikrobloga

Uwaga, #rozdajo oraz prośba o pomoc w poprawieniu jakości usług Envelo!

Mireczki, pora na nasze pierwsze #rozdajo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wśród plusujących rozlosujemy cztery Księgi Znaczków Pocztowych z 2014 roku. Mamy nadzieję, że spodoba się mireczkom spod tagu #filatelistyka ( ͡º ͜ʖ͡º) Koniec losowania 4 marca o 22:00, zapraszamy również zielonki.

Mamy też prośbę do wszystkich, którzy wysyłają paczki i listy, zwłaszcza jeżeli prowadzą sklep internetowy lub dużo sprzedają przez Allegro. Niebawem zaczynamy prace nad poprawieniem procesu nadawania przesyłek i chcielibyśmy poznać Wasze preferencje.

Jeżeli chcecie pomóc, wypełnijcie krótką ankietę poświęconą wysyłce listów i paczek:

Link do ankiety

Dziękujemy i pozdrawiamy!

#pocztapolska #envelo

PS. Przepraszamy za zdjęcie robione ziemniakiem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Envelo - Uwaga, #rozdajo oraz prośba o pomoc w poprawieniu jakości usług Envelo!

M...

źródło: comment_6nuk9N2ZpydoSLUYkttsi78zVv3a19l7.jpg

Pobierz
  • 61
  • Odpowiedz
@Wychwalany: Pierwsze prace (proces zakupu znaczków) już trwają. Mamy dobrego UXowca, badamy potrzeby userów i poprawiamy działanie apki. Będzie dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Envelo: Ja kupuje często znaczki przez internet. Z prostego powodu. Nie nosze przy sobie gotówki. A płatność kartą jeszcze nie została na pocztach wprowadzona. Dodatkowo na mojej poczcie od godz. 16 do 19 jest jedna Pani. Co skutkuje tym, że w kolejce do nadania listu/kupienia koperty/zapłacenia rachunku/odbioru przekazu pocztowego stoi #!$%@? 25 osób!!! i ja muszę stać po głupią pieczątkę 40 min. A wy macie w dupie skargi, które się do
  • Odpowiedz
Mamy dobrego UXowca,


@Envelo: mam nadzieje bo licze na was ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. przy zakupie znaczkow jest za duzo informacji, a przy zamawianiu paczek straszny nieład
2. po co przy podawaniu adresu rozdrabniac formularz na imie, nazwisko, ulica, nr domu, nr mieszkania itd. wystarcza 2 uniwersalne linie adresowe + kod + miasto
  • Odpowiedz
@Wychwalany: Z liniami adresowymi to nie jest takie proste. Dwa słowa: systemy poczty. To są molochy, które nie tak łatwo dostosować. Gdy Poczta wprowadzi odpowiednie zmiany, jesteśmy w stanie dostosować aplikacje w maksymalnie dwa tygodnie. Ale nie możemy ryzykować tego, że adres zostanie źle przekazany do bazy.

Co do znaczka - nowa wersja jest znacząco odchudzona. Oczywiście nie dało się zrobić tego na dwa kliki, ale trzy proste kroki chyba też
  • Odpowiedz
@Envelo: Nie zrozumiałeś. Moja żona w swoim sklepie internetowym ustaliła cenę wysyłki pocztą tylko o 50gr niższą niż paczkomatem, po to, aby ludzie częściej wybierali paczkomat :) bo jest o wiele mniej problemowy niż wy :D
  • Odpowiedz
@CygaroZwasem: Zrozumiałem, odnosiłem się do tego dlaczego koperty sprzedawane w okienku są droższe od tych z Allegro. Tak przy okazji, jak tam z paczkomatami w miejscowościach poniżej 1000 mieszkańców? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Envelo: to jest tylko jeden powód, dla którego jest możliwość zamówienia czegoś via Poczta Polska ;)

Ja bym wolał koperty, taśmy, stretche itd. kupić u was, gdyby były w normalnych cenach. Ale po co? Lepiej mi wciskać Pryncypałki orzechowe xD Debile, wszędzie debile :)
  • Odpowiedz
Tak przy okazji, jak tam z paczkomatami w miejscowościach poniżej 1000 mieszkańców? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Envelo: A dobrze, dojeżdżamy ze wsi odebrać w mieście, bo szybciej i wygodniej. A co?
  • Odpowiedz
@Envelo:

Usługa Envelo to świetny pomysł z marną integracją w placówkach stacjonarnych Poczty Polskiej.
Z własnego doświadczenia, ponieważ w firmie gdzie pracuje wysyłamy listy polecone wykorzystując ENVELO właśnie.
Nadawanie listów, kupowanie znaczków, drukowanie kopert i potwierdzeń, płatność przelewem online - świetna sprawa! Można powiedzieć nareszcie w Poczcie Polskiej zmiany na plus.
Na tym się jednak plusy systemu Envelo kończą, a zaczyna smutna rzeczywistość.

1. Zacznę od tego, że pracownicy Poczty Polskiej
  • Odpowiedz
@Envelo: Korzystam z waszego rozwiązania już od jakiegoś czasu. Jednak placówki nie są do niego przystosowane. Sam profil zaufany zakładałem MIESIĄC na 4 różnych placówkach bo inne nie były w stanie przeprowadzić poprawnie weryfikacji. Nawet po jej przejściu profil nie został aktywowany. Musiałem do was pisać i po dwóch dniach ktoś z Envelo mi go aktywował. Moglibyście iść tropem placówki do której chodzę gdzie jestem obsługiwany poza kolejnością bo mam już
  • Odpowiedz
@miszczprzegrywu: Podchodzimy do problemu także od tej strony :)
@Endrius: No właśnie wydawało nam się, że wszystko wypełniliśmy, ale konto nie jest zweryfikowane. Ktoś ma pomysł dlaczego? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@kruprz: Obecnie kierujemy się w stronę obcinania elementów problematycznych, zdejmiemy m.in. wymóg posiadania Konta Zaufanego z paczki.

Wiemy, że na styku Envelo - Poczta wychodzą rozmaite zaniedbania i nieprzemyślane procesy. Przepraszamy. Staramy się to
  • Odpowiedz