Wpis z mikrobloga

@tasiu84: W tych miejscach bedzie ogromne zapotrzebowanie z ruchem z różnych kierunków. To zamiast jednej olbrzymiej stacji odpowiadającej zapotrzebowaniu, lepiej zrobić 3 mniejsze obok siebie, po różnych stronach drogi.
@hannazdanowska: chyba nie spełni to swojej funkcji, nie ma żadnej stacji na osiedlach, a to przecież jest największą bolączką komunikacyjną Łodzi, czyli kilkadziesiąt tysięczne osiedla poza granicami ścisłego centrum. Wystarczyłoby po jednej takie stacji na Retkini, Teofilowie, Radogoszczy, Widzewie, Górnej....
@carving85: Czekałem na twój komentarz - uwielbiam komentarze dotyczące roweru publicznego narzekające na brak takowego na jakimś Kozanowie, Wawrze czy innym Kurdwanowie. Najważniejsza jest spójność sytemu, a nie rozrzucanie stacji po przedmieściach. Potem się okazuje, że stacja na Zielonej Białołęce (zadupie) w Warszawie ma największy procent zwrotów w tej samej stacji - nie służy więc do podróży po mieście tylko do rekreacji, a to wypacza sens systemu.
@marc1027: Ja rozumiem twoje argumenty. Tylko przy radogoszczu masz dwie stajcie lka czy nie warto było by tam dać rowerów i dodatkowo kilka jeszcze ze dwa na samym osiedlu. Dobrze by to współgrało z koleją.
A jak już nie chcemy dawać na osiedlu. To w okolicach ronda biłyka. W okolicy mamy castorame, małe centrum handlowe z siłownią. Do kolejnej stacji mielibyśmy 2 kilometry po nowo zbudowanej ścieżce rowerowej. I ludzie by
@hannazdanowska: Brawo! Łódź odpływa i odjeżdża innym miastom (Warszawa z Veturilo jest w innej lidze) inwestującym w rowery miejskie, ale przy okazji chciałbym powiedzieć, że #lublin też nie daje za wygraną. W tym roku podwaja dotychczasowe osiągnięcie i będzie mógł się pochwalić 85 stacjami!
Wiosenna pogoda coraz bardziej, więc odliczam dni do 21 marca i początku sezonu na #rower miejski w Lublinie.

LRM w Lublinie

BTW, jak wygląda infrastruktura rowerowa w