Wpis z mikrobloga

To nie był dobry dzień w warsztacie. Czasem takie są, ostatnio dawno nie było więc nie powinienem narzekać.
Najpierw mój New Beetle.
Wymieniłem światła do jazdy dziennej. W jednej lampie ukręciły się obydwie śruby...chińskie gówno. Jakoś pokleiłem trzyma będzie może dobrze.
Wymiana taśmy w kierownicy bo śpię błędem. Po wszystkim VCDS i błąd nie znika. Znowu uszkodzona? Nie wystarczy czytać dokładnie co jest napisane. Stara taśma jest dobra, trzeba było tylko zrobić adaptację której procedura też jest dziwna. Jestem 117zł w plecy. Trudno uczę się na błędach a taśmę sprzedam.
Błędów brak, sprawdzam światła i na moich oczach gaśnie oświetlenie nawiewów...
Bulwa zaś deskę rozbierać, zaraz nie wytrzymie!
No i jeszce Audi A4 sąsiada. 1 raz u mnie zawsze i kogoś innego ale już miesiąc nie mogą dac rady. Nie odpala. Silnik ABC bez gazu. Paliwo dochodzi, iskra jest. Błędów nie ma. Nie pali i tyle. Zastanawiam się czy rozrząd dobrze jest złożony. Na szczęście to robota nie na teraz mam na to czas...
Oby cały tydzień nie był taki jak poniedziałek
#wiewiurwwarsztacie #mechanikasamochodowa #audi
  • 4
@WiewiurPL: Kolego... nie wiem czy jest się czym chwalić. Wystarczy, że wyrzuca ci błąd jakiejś części i ty od razu to wymieniasz? Poza tym piszesz tak nieskładnie, że połowy nie rozumiem. Np.:

Wymiana taśmy w kierownicy bo śpię błędem.


1 raz u mnie zawsze i kogoś innego ale już miesiąc nie mogą dac rady.
@kuuuba777: nie wymieniam od razu, ostatnio były problemy z maglem(w wyniku czego kierownica zrobiła jeden obrót za dużo w lewo co często powoduje uszkodzenie taśmy) i poduszką, wszystkie znaki wskazywały na taśmę. Nie sprawdziłem jak i czy robi się adaptację/kalibracje uznając że skręcenie kół poza skalę uszkodziło taśme. Zresztą opisy błędów z neta mówią tylko mnie w tym utwierdziły

W temacie audi za literę i powinno być u. Swype źle skorygował.
@WiewiurPL: jak iskra jest i paliwo dochodzi to weż jeszcze vcds'a i popatrz w wartości rzeczywiste co pokazują czujniki położenia wału/wałków podczas kręcenia, może któryś uwalony albo może rzeczywiście coś z rozrządem co też powinno być widać bo obroty wałków powinny być dwa razu mniejsze od obrotów wału.
@WiewiurPL: I jak odpaliłeś to ABC. Jak coś to wołaj bo trochę robiłem przy tych V6kach i sam taką mam.

jak iskra jest i paliwo dochodzi to weż jeszcze vcds'a i popatrz w wartości rzeczywiste co pokazują czujniki położenia wału/wałków podczas kręcenia,


@mickovsky: Chyba w A4 ECU w tym silniku 2.6 jest takie same jak w 80tkach. I tam za dużo się nie zobaczy i co najwyżej można liczyć na