Aktywne Wpisy
Oczekiwania #julka vs rzeczywistość be like:
#bekaztwitterowychjulek #logikarozowychpaskow
#przemyslenia #przemysleniazdupy
#bekaztwitterowychjulek #logikarozowychpaskow
#przemyslenia #przemysleniazdupy
![poradnikspeleologiczny - Oczekiwania #julka vs rzeczywistość be like:
#bekaztwitterow...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/04e204329295bd9df9c9c7a960fd1d513fd8d7c62c67896bfe013d920e63d3e9,w150.jpg?author=poradnikspeleologiczny&auth=83b6fd65472b5765c0a6200875310dfd)
źródło: temp_file8023521396845933795
Pobierz![Tortcebulowy](https://wykop.pl/cdn/c0834752/a1bd0b80cf3e817a9d0fa42173c421f9aa13df410c26e6e0dfc269ff52c8bb1c,q60.jpg)
Tortcebulowy +1154
Z różową powoli szykujemy ślub i wesele. Jak na razie wczesny etap i pojechaliśmy oglądać jedną sale. Na miejscu właścicielka zaproponowała kawę lub herbatę zanim zaczniemy rozmawiać. Po zapoznaniu się z ofertą i obgadaniem jak to tam wygląda właścicielka wystawiła nam rachunek za herbatę i kawę xD
#wesele #rozowepaski #niebieskiepaski #zwiazki
#wesele #rozowepaski #niebieskiepaski #zwiazki
Cześć ogarnia ktoś opengla i compute shadery? Mam problem z teksturą. Chcę użyć tekstury (image2D) do przechowywania pozycji punktów. Tzn chce użyć image2D jako tablicy dwuwymiarowej przechowującej vec4.
Jeśli komponent .w ==1 punkt będzie narysowany na zielono, jesli .w==0 to punkt będzie na czarno. Positions[ ] są już wypełnione punktami układającymi się w kwadrat. I teraz tak:
Tworzenie tekstury:
http://wklej.org/id/1984947/
Dispatch compute shadera
http://wklej.org/id/1984949/
I sam shader:
http://wklej.org/id/1984950/
Chce na pozycji 0,0 zapisać jakies wartości (0,0,0,1) a pozniej pobrać je z tego samego miejsca z tekstury (żeby sprwadzić czy działa). Ale nie działa. Wie ktoś może co robie źle? Mógłby ktoś jakis przykład użycia compute shadera do pisania i odczytywania z tekstury (image2D) zapodać?
Dzięki pozdrawiam