Aktywne Wpisy

Lolenson1888 +255
Mirki, co się stało przez ostatnie powiedzmy 15 lat w Polsce z typowymi dresiarzami jak na pic related?
Jedno z silniejszych wspomnień z dzieciństwa to dresy okupujące każdy sklep spożywczy na osiedlu, stojący pod każdym wejściem do klatki schodowej na blokowiskach xD a dodam, że pochodzę z miasta, które słynęło z dresiarzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wszyscy już wyjechali do Holandii i UK? Wymarli tak jak praktycznie każda
Jedno z silniejszych wspomnień z dzieciństwa to dresy okupujące każdy sklep spożywczy na osiedlu, stojący pod każdym wejściem do klatki schodowej na blokowiskach xD a dodam, że pochodzę z miasta, które słynęło z dresiarzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wszyscy już wyjechali do Holandii i UK? Wymarli tak jak praktycznie każda
źródło: 45C68866-5B81-46E1-9BA1-0A0F2CE71832
Pobierz
drogba90 +666
Mojemu ojcu dzisiaj pyklo 45 lat pracy w jego kolchozie i z tej okazji nawet uścisku ręki kierownika nie było. No ale chlop 63 lata prawie ma no to na 2 lata jeszcze musi tam zostac do emeryturki. Ale czaicie to? 45 lat w jednym zakladzie na który narzeka odkąd tylko pamiętam.
Synek dorób se na spokojnie do emerytury najlepi w jednym zakładzie bo po co zmieniać
Trzymajta się tam ludziska w
Synek dorób se na spokojnie do emerytury najlepi w jednym zakładzie bo po co zmieniać
Trzymajta się tam ludziska w





Cześć ogarnia ktoś opengla i compute shadery? Mam problem z teksturą. Chcę użyć tekstury (image2D) do przechowywania pozycji punktów. Tzn chce użyć image2D jako tablicy dwuwymiarowej przechowującej vec4.
Jeśli komponent .w ==1 punkt będzie narysowany na zielono, jesli .w==0 to punkt będzie na czarno. Positions[ ] są już wypełnione punktami układającymi się w kwadrat. I teraz tak:
Tworzenie tekstury:
http://wklej.org/id/1984947/
Dispatch compute shadera
http://wklej.org/id/1984949/
I sam shader:
http://wklej.org/id/1984950/
Chce na pozycji 0,0 zapisać jakies wartości (0,0,0,1) a pozniej pobrać je z tego samego miejsca z tekstury (żeby sprwadzić czy działa). Ale nie działa. Wie ktoś może co robie źle? Mógłby ktoś jakis przykład użycia compute shadera do pisania i odczytywania z tekstury (image2D) zapodać?
Dzięki pozdrawiam