Wpis z mikrobloga

#opengl #programowanie #grafika #computeshader #shadery #shader

Cześć ogarnia ktoś opengla i compute shadery? Mam problem z teksturą. Chcę użyć tekstury (image2D) do przechowywania pozycji punktów. Tzn chce użyć image2D jako tablicy dwuwymiarowej przechowującej vec4.
Jeśli komponent .w ==1 punkt będzie narysowany na zielono, jesli .w==0 to punkt będzie na czarno. Positions[ ] są już wypełnione punktami układającymi się w kwadrat. I teraz tak:

Tworzenie tekstury:
http://wklej.org/id/1984947/

Dispatch compute shadera
http://wklej.org/id/1984949/

I sam shader:
http://wklej.org/id/1984950/

Chce na pozycji 0,0 zapisać jakies wartości (0,0,0,1) a pozniej pobrać je z tego samego miejsca z tekstury (żeby sprwadzić czy działa). Ale nie działa. Wie ktoś może co robie źle? Mógłby ktoś jakis przykład użycia compute shadera do pisania i odczytywania z tekstury (image2D) zapodać?
Dzięki pozdrawiam