Wpis z mikrobloga

#gamedev #funventure
Cześć mireczki !
Bardzo dawno mnie tu nie było, a to ze względu na czas, który ostatnio całymi dniami spędzam w pracy. Ale nadszedł weekend i stwierdziłem, że muszę odpocząć i wrzucić również coś wam. Obiecałem o ile ktoś pamięta wrzut mojego prototypu do przetestowania dla was. A więc, żeby nie było pracuję nad nim ! Mechaniki mam już gotowe sterowanie, skrypty itd. Ale buduje własnie 3 pierwsze sceny gry ( bez menu i ui ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), w których będziecie mogli pokolei poteścić sterowanie, rzucanie czarów, i atak na AI. Dziś dopiero skończyłem pierwszą scene, która ma za zadanie wprowadzic gracza i pokazać użycie podstawowego skilla mojej postaci stan na dzisiaj taki :
cometa93 - #gamedev #funventure 
Cześć mireczki ! 
Bardzo dawno mnie tu nie było, a...
  • 9
  • Odpowiedz
@adrianprzetocki: Taki jest zamiar tylko w 2D prawdziwym ;-P
@applicattura: W sensie ?? Te partcle rakiety itd bedzie zamieniane na pewno
@loginek0: Siemanko C# i unity mireczku
@admund: Baza jest kupna (grafiki pod ground i drzewa) platformy, drugie plany czy tez dodatki na drzewa malowane przeze mnie particle mieszane kupne i moje wlasne postac moja bd jeszxze dopieszczana
  • Odpowiedz
@loginek0: Asset stlre akurat w tym projekcie ale fajne rzexzy mozna znalezc tez na deviantarcie trzeba sie liczyc z tym ze jedli kupujesz z assetstore bedziesz musial wszystkie rzeczy i tsk dostosowac pod swoj projekt u mnie np order layer. Ja korzystam z 8 order layerow na scene a gotowe prefaby mialy np 50 roznych layerow i mieszaly sie zle.
  • Odpowiedz