Wpis z mikrobloga

Witam, dostałem spieprzony item od #gearbest, w związku z czym otworzyłem ticketa u nich w sklepie, wyglądało to mniej więcej tak: J ja G Gearbest

J: 02/04/2016 10:04:19 UTC zgłoszenie problemu, w zasadzie w tym 1 tickecie 90% łącznej treści i opisu problemu
G: 02/05/2016 01:49:43 UTC proszą o nadesłanie SKU żeby potwierdzić że to od nich (dokleiłem im fotkę do 1 postu)
J: 02/09/2016 05:39:28 UTC proszę o przyspieszenie
G: 02/15/2016 03:01:08 UTC piszą żeby zresetować urządzenie ew. przywrócić ustawienia fabryczne
J: 02/15/2016 03:50:38 UTC piszę żę to nie pomaga
G: 02/16/2016 03:53:59 UTC oferują zwrot 8$ ( jest progres coś chcą dać)
J: 02/16/2016 05:43:20 UTC piszę do łajz że zapłaciłem dużo więcej i to oferta na ok 35% ceny i dziękuję postoję
G: :02/17/2016 05:52:30 UTC podbijają do 11$
J: 02/17/2016 11:57:14 UTC Znów podziękowałęm i zgłosiłem spór do PayPal + od razu eskalacja

tu otrzymałem maila od PayPal że sprzedawca oferuje 6$ oczywiście odrzucam propozycję

G: wreszcie jakiś konkret: 02/18/2016 08:14:12 UTC dają full 22,89$ + dodatkowe punkty ale na wallet GB czy się zgadzam
J: 02/18/2016 08:25:30 UTC I agree
G: 02/19/2016 03:18:05 UTC Zaczynają znów bajerować, że order jest zablokowany i póki nie wycofam sporu PP to nie mogą oddać
J: 02/19/2016 07:42:58 UTC Nice try, oddacie to anuluje spór PP
G: 02/19/2016 09:06:40 UTC dalej brną że order zablokowany i nie mogą nic zrobić, i że będę długo czekał na PayPal
J: 02/19/2016 03:36:12 UTC piszę że nie mam żadnej u nich gwarancji, było tak 8 $ -> $ 11 -> $ 6 -> 22.89 $ ---> what next?

i do teraz cisza, problem dotyczy #!$%@? pulsometra w Mi Bandzie 1S za 22,89.

Co mirki na to? straciłem czas pisząc bezpośrednio do młotków ze sklepu dopiero PP spowodował że fujary im zmiękły od 4 do 19.02 wymiana korespondencji a nie wiadomo jak to się faktycznie skończy bo chyba będę czekał na PP.
dodatkow otaguje #jd #aliexpress i #banggood żeby mieć większą publikę. Pozdro
  • 18
@TompsonzPolski: jak za 23$ to pewnie wysłali nierejestrowaną. Jak coś to następnym razem zakładaj, że nie przyszło. Znacznie mniej problemów niż udowadnianie, że coś nie działa i negocjowanie z nimi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@csmrex: może i jest to sposób bo fakt od 40$ darmowe rejestrowane, ale zamawiam tam sporo rzeczy a po ost doniesieniach, że paypal blokuje konta ze zbyt dużą ilością sporów wole załatwiać prawilnie (aż tak na czasie mi nie zależy).
@Unikat: Mój drogi bez przecinka przed i. Ale + bo też tak miałem i okazało się, że PayPal jest zawsze po stronie kupującego - dlatego jako sprzedający wielce go nienawidzę ( ͡° ͜ʖ ͡°) (personalnie Elona Muska uwielbiam ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
@csmrex: mi nie przeszkadza że na GB bo akurat mam tam coś na oku ale szmaty chcą żeby zamknąć spór, a jak to zrobię to znów przyjdzie ticket że bardzo im przykro i że przepraszają za niedogodność i że maj frejnd ale że manager jednak odwołuje i dają 6$ i zostanę w ciemnej dupie.
@TompsonzPolski: gearbest ... nigdy tam nie kupujcie.. jedyna metoda rozwiązania to tylko spór na paypalu .. na końcu każą odesłać przedmiot więc jak wysyłacie nie zapomnijcie wszystkiego udokumentować że wysłaliście aby odzyskać kasę za wysyłkę. Ogólnie przy mniejszych rzeczach.. niby się przycebuli pare centów ale jak coś chcą aby odesłać bo przyszło niedziałające to już nie ma sensu.. ogólnie nie polecam tego sklepu.
@csmrex: głupoty opowiadasz ;-) oni mają problem z wysyłką a nie że niezarejestrowana, generalnie ja miałem numery nawet takie co było po kilka centów kwestia czy chcesz zapłacić aby poznać ten numer xD