Wpis z mikrobloga

Niestety czekam, w dodatku nie mogę się zalogować i śledzić, bo nie mam kodu SMS. Tech Support JD zasugerował, żebym próbował do skutku, haha. Co za pomoc techniczna.
@KRULL:
08-01-2016 01:15 The item has left the originating country
07-01-2016 03:16 The item is ready for shipment
07-01-2016 02:57 The item is pre-advised

cholercia, niepotrzebnie pisałam mu żeby zanizal deklaracje, teraz sie moze wymigiwać ze zwrotu pełnej kwoty - chociaz i tak pewnie nie zaniżył jak tak w dwóch innych przypadkach zakupu x600 u niego.
robić już spór na pp? mirki a w przeszłości poczta NL też miała takie wpadki?
@KRULL: toż to wszyscy krzyczeli że ten typek to wysyła bardzo długo, do tego jeszcze dostawali uszkodzone lub używane. Generalnie ma negatywny feedback.
The item is pre-advised

@KRULL: również czekam i już utworzyłem spór na paypalu, myślę, że miał wystarczającą ilość czasu by się przejść na pocztę i nadać paczkę.
@KRULL: za każdym razem po angielsku, bo sprzedawca również dostaje tą wiadomość, odpowiedź zgodnie z przewdiwyanym schematem od jd:

Dear customer, regarding your order XXXXXX , we are contacting the seller to help you verify. We will keep you informed if there is any update. We apologize for any inconvenience this has caused you.
@KRULL: Ja czekam od 12 grudnia!! na telefon. Ostatnie info mam z 30.12.2015 (The item is ready for shipment). Spamuje ciągle tego typka EWOO ale koleś od 3 tygodni już pisze, że będzie kontaktował się z ichszym kurierem i że weźmie całą odpowiedzialność ale na mój gust to jego działania kończą się na wymienianiu maili ze mną ... NIE POLECAM !!