Wpis z mikrobloga

@StubbornFoks: ostatnia wiadomość na jd po założeniu sporu na paypal > Seller: Hello, we really sent your parcel, the shipment company said just only after 5-7 days they must give us the solution ,if you agree to wait , And after receipt we will refund $ 3 because of the delay.2016-2-23 8:42:30
  • Odpowiedz
@KRULL: @StubbornFoks: ewoo gra na zwłokę, ale już dawno powinien złożyć reklamację u przewoźnika, a ten dwa razy polecał mi iść na pocztę i pytać o przesyłkę, której nawet w systemie pp nie ma -.- jakoś bardzo mi się nie spieszy z odzyskiwaniem kasy, chociaż szczerze mówiąc to nawet nie chcę dostawać tego Letv. Mam nadzieję, że paypal pomoże.
  • Odpowiedz
@downinthedumps: @Pustulka:
A teraz coś takiego

Seller: Dear customer, we are sure that the item is on the way to Korean but not lost. can we do like this? we will partial refund you 10 USD as a deposit money that the item will surely get to you. after you get the phone you will return the 10 USD to us, is that OK?
  • Odpowiedz
@KRULL: odpisuje każdemu to samo tylko zapomniał zmienić w szablonie państwa :p z drugiej strony ciekawe co się stało z tymi telefonami? pewnie w chinach ktoś #!$%@?ł bo nawet gdyby się zgubiły w nawale przesyłek noworocznych to już by się znalazły. ja się nie godzę na żadne częściowe refundy, tylko całość wchodzi w grę. Obowiązek wytłumaczenia się leży po stronie sprzedawcy, zapewne będą od niego żądać dowodu nadania, potwierdzenia zgłoszenia
  • Odpowiedz
ja czekam, kitajec wciąż tylko odpisuje na maile, że zgłosi się do firmy wysyłkowej itp i nie przejmuje się niczym jak tylko odpisaniem na maila. Paypal'a spór założyłem, cierpliwość już mi się skończyłą jak i wiara w to, że kiedykolwiek zobaczę moje LeTV :( Na żadne refundy poza full się z pewnością nie zgodzę
  • Odpowiedz
info od ewoo "hello, the shipment comapany said that they are sure that the parcel is not lost but still on the way. These two months there are so many orders in NL post Netherlands sorting center so it made all NL post parcels delay. Not only yours but we have a lot other customer's orders are also delay. we have said to them , if they said that , they must
  • Odpowiedz