Wpis z mikrobloga

@PluszowyBeton: jestem przydzielony do jednostki (VFA-32). Jednostka zas jest przydzielona do CVW-3. Tak wiec na chwile obecna za kazdym razem kiedy CVN 69 USS Dwight D. Eisenhower wyplywa, wyplywa tez moja jednostka w tym i ja. Bywaja krotkie misje treningowe COM2X czy tez TSTA (4 tyg) a i wyprawy w okolice 5 floty na 9-11 mies.

Zaloga nie jest wymieniana. Ot wszystko zalezy od dlugosci kontraktu. Jezeli kontrakt konczy sie
  • Odpowiedz
@PluszowyBeton coz, z finansowego punktu widzenia nie oplaca sie USN wysylac calej grupy uderzeniowej na 2-3 mies :) Nie wspominajac juz o tym ile lotniskowiec musi przesiedziec w stoczni po zakonczeniu prawie rocznej wyprawy. Tak wiec rotacja, wzgledy finansowe, plus oczywiscie jakies tam plany wyzszego szczebla nie pozwalaja na krotkie rejsy :)
  • Odpowiedz
@widofmaker: No tak, samo dopłynięcie w miejsce działań to kupa czasu z tego co widzę to lotniskowiec płynie ok. 30kts to jest jakieś 50 km/h strach pomyśleć, że czasami płyniecie z taką prędkością na drugi koniec świata :)
  • Odpowiedz
@PluszowyBeton: coz, powiedzmy sobie szczerze, maksymalna predkosc lotniskowca klasy Nimitz jest chroniona klauzula tajnosci i z oczywistych wzgledow nie moge na ten temat dyskutowac :) Jednakze musisz tez pamietac ze razem z lotniskowcem na miejsce dzialan plynie grupa uderzeniowa i nijak nie moze on sobie pozwolic na plyniecie z maksymalna predkoscia, nawet gdyby chcial :)
widofmaker - @PluszowyBeton: coz, powiedzmy sobie szczerze, maksymalna predkosc lotni...

źródło: comment_f1R3NO6NKZ2tzYbsf8xgeoLh0TR7Wjpx.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@widofmaker: O okrętach to ja w ogóle mało wiem :) jakie są nastroje załogi jak wpływacie w rejon działań bo z jednej strony jesteś na okręcie, który jest najbardziej chroniony a z drugiej jesteście głównym celem przeciwnika...
  • Odpowiedz