Wpis z mikrobloga

@szaremyszki: tak. mercedes od 1995-1997 idzie już w dół, wszystko młodsze no nowe auta. 2005 to już w ogóle. sam mam 2002 i ma ulepszenia, które powodują utrudnienia, ale jeździć jeździ. ledwie wczoraj rozmawiałem z domownikami, że potrzebujemy coś z lat 1980-1995 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@a-lexis: odważnie, ja bym rocznikiem 2008 nie szalał.
@indiglo: dokładnie
@szaremyszki: jeśli nie mogę wymienić żarówki bez wyciągania akumulatora, albo odkręcenia lampy, to tak.
a jesli do tego dodamy takie rozmieszczenie elementów, że są bardziej narażone na niesprzyjające ich działaniu warunki, to już idziemy w stronę tego co poruszyłeś.
w nowych (1995+, 2005+, nieważne) oba typy usprawnień idą łeb w łeb ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Aerodeckvv: a kto dizelaczka kupuje do jazdy po mieście. aby nabić 400k to musiałby chyba z 10 rozruszników powymieniać. Dezelak lubi jeździć jak odpalisz to najlepiej go nie gasić :)
@a-lexis : OM646 EVO - jeden z nielicznych w dzisiejszych czasach prawilnych silników diesla. Stosowany w poliftingowej wersji Mercedesa W211 oraz do 2008/09 roku w W204. Łączony z 6-biegowym manualem albo częściej z równie niezawodnym 5-biegowym automatem. Przebiegi rzędu 700-800tys. km to dla niego nie problem...co szczególnie potwierdza zdjęcie powyżej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@a-lexis : Patrząc max. 10 lat wstecz to moim zdaniem : 1.4D-4D; od 2009 do 2014r. 2.0D-4D - silniki Toyoty ( od 2015 montowane są silniki produkcji BMW(!) - nie ta sama niezawodność...); 5cylindrowy 2.4 Volvo D5244T - tak naprawdę we wszystkich odmianach mocy od 163 do 215KM - dla mnie cud inżynierii (niskie spalanie, niesamowity dźwięk jak na diesla i niezawodność);

@swinkapl: no własnie tez jestem tego ciekawy ale z tego co widziałem to raczej sie nie chwalił..
edit: dodał jednak Dwumasa, sprzeglo było wymieniane. Wtryski, turbo nie ruszane.