Wpis z mikrobloga

Mircy, niedawno kupiłem sobie #ps4 i do niego #wiedzmin3. Powoli, powoli zbliżam się ku końcowi i zastanawiam się w którą gierkę wkręcić się jako następną, z racji, że preferuję zasadę przechodzenia gier "po kolei". Jakieś sugestie z waszych doświadczeń nad zakupem czego warto się zastanowić? Ja osobiście mam bardzo duże wahania, jest tyyle ciekawych tytułów i nie wiem aż co wybrać.. ;) Myślałem o SW: Battlefront, ale słyszałem wiele negatywnych opinii (jestem wielkim fanem GW, ale nie mam doświadczenia w strzelankach na konsoli - do tej pory grałem na kompie), Bloodborne, NFS, Uncharted 1-3, God of War, The Division (poczekałbym, bo i tak Wiesiek pewnie będzie przechodzony z miesiąc). Jakieś inne pomysły, sugestie co do gier które wymieniłem? Dzięki za info, pozdrawiam :)
  • 16
@Gospodarka_Komunalna: dodatek do wiedźmina masz? :> Tam też jest kilka godzin zabawy, a chyba w całkiem dobrej cenie można to urwać.

Co do Battlefronta to jako fan SW oraz konsolowa zielonka muszę powiedzieć, że gra mi się bardzo przyjemnie. Nie wiem za bardzo ile godzin mam w to przegrane ale już całkiem dobrze mi się strzela.
Z tym, że ja w battlefronta nie gram nonstop, jako odskocznia od jakichś gier z
@bbZ1337: Dodatku jeszcze nie mam, ale nie przeszedłem podstawki póki co :) Oczywiście kupię zaraz po przejściu głównej fabuły i misji pobocznych (chcę machnąć na 100%). Mimo wszystko wolę przymierzyć się do zakupu nowej gry z jak najlepszym rozeznaniem i poplanować przynajmniej kolejność kupowania nowych gier, aby za bardzo nie zajmowało to moich myśli w przyszłości :) Lubię planować( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Gospodarka_Komunalna: ja właśnie wczoraj skończyłem dodatek do Wiedźmina. Wciągnął mnie chyba jeszcze bardziej niż fabuła główna, więc zdecydowanie polecam zanim przejdziesz do kolejnej gry.