Wpis z mikrobloga

Leeroy Jenkins created a strategy that revolved around trying to defeat your opponent in one turn without requiring any cards on the board. Fighting for board control and battles between minions make an overall game of Hearthstone more fun and compelling, but taking 20+ damage in one turn is not particularly fun or interactive.


druid - 14/22dmg z pustego stołu
rombolock - 20dmg z pustego stołu, malylock tez coś koło tego albo nawet więcej
oil - z jednym minionem duże ilości dmg, z pustego trochę mniej, malygos rogue - 25dmg?
mag - otk echo mag albo zwyczajny freeze z thaurissanem - +20dmg z pustego jak dobrze wejdzie obniżka
pal - otk murloki + 30dmg z drugiego anythina
priest - burst priest z velenem i mind blastami - +20dmg z pustego stołu
shaman - otk malygos + 30dmg(ale kiepski deck chyba teraz)

warrior ma jakąś protezę w postaci worgena + inner rage + charge + faceless, ale to raczej nie zadziała a hunter chyba nie ma tego typu decku

blizzard plis

#hearthstone
  • 10
@rdy: Większość tego to kombo talie. Jak się zacząłem zastanawiać jak je skontrować to na myśl przyszedł mi tylko Face Hunter czy Face Shaman. W HS nie ma żadnej mechaniki, która pozwala na psucie kombo przeciwnikowi. Jak już dobierze karty, obniży koszt Thaurisanem to można tylko czekać na porażkę. Nie da się na powrót zwiększyć kosztu kart przeciwnika*, usunąć jakiejś kluczowej karty z jego ręki itp.

*tak wiem, że jest Ohydziarz,
@Equalizer:
yy dużo? Taki murlok pal musi wytrzymać najmniej do 11 tury i puścić drugą falę antythina. A zwykle trwa to jeszcze dłużej. To samo freeze mag, w niektórych matchupach zanim ci wywali pełne combo to dojdzie do fatigue
@rdy: Blizzard to patałachy rynku growego, które muszą sobie dorabiać niestworzone teorie do ich poczynań tak, żeby gracze nie zorientowali się, że są robieni w #!$%@?. I tak mamy na przykład usprawiedliwienie braku 9+ slotów na decki tym, że mogłoby to namieszać graczom w głowach i by tego nie ogarnęli xD Albo brak nerfienia kart z tego samego powodu plus na dodatek "słabe karty służą temu, by zbierać te lepsze i