Wpis z mikrobloga

@ShadowS: To prawda - mniej lotów, ale brak drugiego pasa daje nam popalić. Ja zajmuje się koordynacja obsługi naziemnej, czyli wg. Nomenklatury angielskiej jestem "dispaczerem" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@airfield_ops: W Chanii jest ciekawa sytuacja - mają jeden pas (11-29), a droga kołowania na południe od pasa jest oznaczona (tj. oświetlenie) jako pas startowy ( ͡º ͜ʖ͡º) [ewentualnie pomyliłem się w czytaniu mapy lotniska)
  • Odpowiedz
@Vincenzo: Mając doświadczenie zdobyte na Katowickim lotnisku, złożyłem podanie, zdałem egzaminy i sie udało. Jeśli szukasz podobnej pracy w Polsce, musisz przeglądać strony firm handlingowych obsługujących dane lotnisko. Do którego masz najbliżej??
  • Odpowiedz
@airfield_ops: Kończyłeś przed tym jakąś szkołę o specjalizacji lotniczej? Dokładniej chodzi mi o to, czy uczęszczałeś do technikum na kierunek np. Technik mechanik lotniczy, czy do jakiegoś zwykłego liceum.
  • Odpowiedz
@ShadowS: Nie, zwykły ogólniak - jako ze siostra jest stewardesa a tata składa modele, to od młodego byłem w temacie i chciałem pracować na lotnisku. Żeby było łatwiej i ciekawiej, pisałem prace licencjacką o tematyce lotniczej.
  • Odpowiedz
@airfield_ops: Dobrze wiedzieć, bo w tym roku sam muszę wybrać co po gimbie i mam problem - Technikum informatyczne (druga najlepsza szkoła w województwie) albo technik mechanik lotniczy, ale pójdę do informatycznej żeby mieć "kredyt bezpieczeństwa"
  • Odpowiedz