Aktywne Wpisy
Ynfluencer +50
Wiecie co jest zawsze najgorszym koszmarem życia na tym świecie?
Najgorszy dół jest wtedy, gdy widzisz, że inni bez najmniejszego wysiłku, naturalnie robią i mają to, co jest dla Ciebie szczytem nie do osiągnięcia przy nawet najcięższej, wytężonej pracy nie jesteś w stanie osiągnąć czegoś co ktoś ma naturalnie, a w koło każdy #!$%@? Ci, że jesteś Kowalem własnego losu.
Zrozumieją to np. sportowcy, jeden ciężko tyra na siłce latami, wkłada to
Najgorszy dół jest wtedy, gdy widzisz, że inni bez najmniejszego wysiłku, naturalnie robią i mają to, co jest dla Ciebie szczytem nie do osiągnięcia przy nawet najcięższej, wytężonej pracy nie jesteś w stanie osiągnąć czegoś co ktoś ma naturalnie, a w koło każdy #!$%@? Ci, że jesteś Kowalem własnego losu.
Zrozumieją to np. sportowcy, jeden ciężko tyra na siłce latami, wkłada to
Muszu96 +19
Zostawienie auta w centrum na godzinę kosztowało będzie nawet 75 proc. więcej niż obecnie. Rachunek za cały dzień postoju może wynieść 50 zł. Zmianę wysokości stawek parkingowych rząd PiS po cichu traktuje jako gest w stronę władz lokalnych, które domagają się rekompensat za planowane podniesienie kwoty wolnej od podatku
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/920019,pis-podniesie-stawki-za-miejsca-parkingowe-w-centrum.html
Khe, khe, khe. Tu mi nawet nie żal bo to imo ma to sens - zwłaszcza deregulacja całkowita, pomijając może motywację, ale i tak khe, khe, khe. @przemek6085
#neuropa #motoryzacja #polska #polityka #finanse
@white_duck: Dupa boli, że takimi słowami wyzywasz przedmówcę? Dostrzegają, dlatego potrzebny jest najpierw rozwój dobrej komunikacji miejskiej, parkingi dla aut przy pętlach gdzie można się przesiąść na komunikację i inne dogodności. Chcesz to idź w kierunku w jakim poszło USA, gdzie już nigdzie na piechotę nie dojdziesz, bo #!$%@? miasta poszerzając ulice w nieskończoność, a korki dalej są, no bo Prawo Lewisa-Mogridge'a
@CrtZ: Najpierw czytajcie - pozniej piszcie.
@urs6: Obawiam się, że to tylko skutek uboczny. Nie wierzę, że zależy im na ograniczeniu ruchu w miastach. Tak jak jest w tekście, tutaj chodzi o hajs a pozytywny skutek uboczny to ograniczenie ruchu w mieście. Na pewno jednak nie będą prowadzić długofalowej polityki w tym kierunku. Zresztą to bardziej rola polityki lokalnej tak