Wpis z mikrobloga

@Aerodeckvv: nie, tamten był biały. Ten to jest od pogotowia elektrycznego z Piły. Wiesz, jak trzeba szybko dotrzeć na miejsce to dociążona spojlerem oś napędowa robi różnicę ;)
  • Odpowiedz
@pogop: Podoba mi się 406, jeździłbym wersją 3.0 z LPG. Kolejna generacja, czyli 407 np coupe też niczego sobie - deska rozdzielcza obszyta skórą, bardzo eleganckie wnętrze. Jak porównać np do merca c klasy w204, z wnętrzem rodem z astry 3, to ogromna przewaga peugeota. Fajny samochód, w niezłej cenie z fajnymi silnikami (2,7 hdi i 3.0 benzyna).
  • Odpowiedz
@poczekaj: 406ki coraz częściej można znaleźć za grosze, a u mnie aktualnie ten paździerz tylko XD Robię sobie linka i będę lurkował olx gratkę i allegro. Jak się trafi fajna 406 to może kupię - albo xantie na dobrym hydro
  • Odpowiedz
@poczekaj: @pogop: fajna opcja bylo to, ze jak ktos byl kumaty to dalo sie przelozyc napedy z 405 s16 ;) i sie mialo 406tke w czterolapie huehue

(do 307cc dyfry z 405tki tez pasuja, ale sa w chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj rzadkie do zdobycia..)
  • Odpowiedz
@Stitch: To już trzeba kochać swojego starocia, żeby tak intensywne modyfikacje wprowadzać.
Jednakowoż, szkoda że Francuzi odpuścili z robieniem szalonych wersji swoich samochodów, typu Safrane 3.0 biturbo.
  • Odpowiedz
@poczekaj: czy ja wiem czy kochac? :D majac 3.0 v6 sam bym mu wpakowal 4x4. bo taki silnik w osce to kurna no.. troche slabo :P bo nie da sie go wykorzystac w pelni
  • Odpowiedz