Wpis z mikrobloga

Siema. Polecicie widelec przedni amortyzowany? Mam krossa A2, 26 cali. W większości jeżdżę po asfalcie, ale od lasów i bezdroży też nie stronię. Zależy mi na dobrym stosunku cena/jakość. 500-1000 PLN
#rower #rowery
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@piekarSOAD: na skok amortyzatora, rozmiar i długość sterówki, ilośc regulacji. Generalnie szukałbym czegoś powietrznego, łatwiej ustawić po siebie taki amortyzator
  • Odpowiedz
@piekarSOAD: jak nowy, to Suntour Eipxon. Jak chcesz używkę, to Rock Shox Reba albo Sid. Ewentualnie jakiś DT Swiss albo Fox, ale tu może być gorzej z dobrym serwisem.
  • Odpowiedz
  • 0
@piekarSOAD Wpakujesz w rower dużo więcej niż jest wart i gdy już pomimo tego uznasz że ciągle nie jest to nowy rower i zechcesz go sprzedać to nie odzyskasz tych pieniędzy. Nawet części. Dla kupca to ciągle będzie rower klasy A2, i do tego 26 dla których rynek jest bezlitosny. I możesz z tego skorzystać, można kupić teraz świetne rowery 26, tak nowe jak i używki "za grosze". Poważny upgrade to
  • Odpowiedz
@piekarSOAD: 26" ma sens jak każdy inny rozmiar koła i pisanie o braku sensu inwestycji w 26 jest argumentem inwalidą - rowery różnią się wielkością koła w zal. od pożądanego zastosowania a nie ich wartości i wieku.
  • Odpowiedz
  • 0
@piekarSOAD: Nie ma zasady.
@zgredoslav: Nie nie jest inwalidą. Zobacz sobie ceny 26. Kupujesz je tanio, a po doinwestowaniu sprzedajesz tanio. A tu mówimy o sporej inwestycji. Widelec, koło, hamulec. A reszta zostanie na niskim poziomie.
  • Odpowiedz
@dran2: w sezonie ceny wzrosną i jest to standard, choć tak naprawdę już po wyprzedażach.
Ceny 26 - za rok, może dwa to samo będzie z 29erem, kolega chce zupragdeować swój rower a nie wymieniać go co rok ;)
  • Odpowiedz
@piekarSOAD: Jeśli nie wymienisz hamulców na tarczowe to z sensownymi amortyzatorami z pivotami jest raczej biednie. Jeśli jednak przejdziesz na tarczówki to pociągnie to automatycznie wymianę piast i dokupienie tarcz no i hamulców. Wg mnie minimum jeśli chodzi o amortyzator powietrzny to Epixon, może nawet ze sztywną osią. Koszt takiego upgradu jest znaczny i praktycznie wynosi on cenę twojego nowego roweru. Kolega @dran2 ma trochę racji, że nie opłaca
  • Odpowiedz