Wpis z mikrobloga

@methanex: czekaj, bo źle przeczytałem Twój komentarz. Nie muszą Tobie udostępnić rozmowy tylko niech sami odsłuchają i dadzą werdykt. Jeżeli będzie negatywny, to wystarczy iść do rzecznika praw konsumenta. W CP zawsze działało ( ͡º ͜ʖ͡º)
@janekkasnik: Dziękuję za korespondencję.
Informuję, że załączone do Pani zgłoszenia wpłaty zarejestrowaliśmy tuż po ich dokonaniu. Dotyczyły faktur z lutego i marca b.r. Obecnie posiada Pani zaległości na łączną kwotę 133,68 zł.
List rozwiązujący Umowę z powodu zaległości płatniczych był przygotowany, ale nie wysłaliśmy go do Pani. Dokonała Pani wpłat, które załącza Pani do korespondencji i List rozwiązujący Umowę anulowaliśmy.
Przepraszam za błędne informacje przekazane przez konsultanta.
Jednak informacje dotyczące sposobu
@methanex: a to zmienia postać rzeczy. Domyślam się jak rozmowa wyglądała i tutaj niestety pozostaje tylko rzecznik praw konsumenta. Poza tym faktycznie nie muszą nagrywać wszystkich rozmów, ale przeważnie się to robi, żeby oceniać pracę konsultantów.
@methanex: Konsultant nie moze rozwiązać umowy na podstawie rozmowy telefonicznej i musi byc dyspozycja pisemna, co masz zapisane w regulaminie, więc z tą kasą nic nie zrobisz. Swoją drogą konsultant zachowal sie jak #!$%@? :/