Wpis z mikrobloga

fib(1602) = 28100540815296576419671685295268436928188083893679411346115080157374568519038063744590925228969038924382057723310321896607881923784338952776670571445831732536102312217263219237922084389622132573685270843850015657703713293741618057514763349786114755113252804664406238355873107642254212009592382447215317058464256427160755040160077721176

W 1602 roku kanonizowany został św. Kazimierz, syn króla Polski Kazimierza Jagiellończyka, patron Polski i Litwy. Jest to także rok, w którym rozgrywała się akcja kultowej strategii Anno 1602.

#ciagfibonacciego
#swieci
#gimbynieznajo #staregry
InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII - fib(1602) = 2810054081529657641967168529526843692818...

źródło: comment_ozwtWdarmAYk9NpBCKXhX6LTblkn7lAd.jpg

Pobierz
  • 6
@rbk17: Opiszę Anno 1503, bo więcej grałem, a jest dosyć podobne:
Budujesz miasto oraz gospodarstwa i fabryki produkujące i przetwazające różne towary. Twoi obywatele mają zapotrzebowanie na różne towary (z czasem dochodzą nowe, bardziej wysublimowane towary - np. na początku gry wystarczają im ubrania z wełny, ale po jakimś czasie będą już chcieli jedwabiu). Utrzymanie gospodarstw i fabryk kosztuje złoto. Złoto zarabiasz, sprzedając towary swoim obywatelom, jednocześnie zwiększając ich zadowolenie. Jeżeli
@rbk17: w trybie single player w anno 1602 budowałeś nowy świat według opisu @InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII , z tą różnicą, że była ciut gorsza graficznie i miała trochę mniej linii produkcyjnych. To co łączy serię Settlers z Anno to zapewnianie ciągłości produkcji i łańcuchy dostaw. W Settlersach taki łańcuch kończył się na broni dla armii, natomiast w Anno produktami końcowymi są materiały konsumowane przez mieszkańców, którzy tak jakby przechodzą kolejne "epoki" z drewnianych