Wpis z mikrobloga

Jeszcze kilka dni temu zgodzili się na wysłanie jednego zamówienia, a dzisiaj dostałem informację znowu o jego anulowaniu. To są jakieś jaja z ich strony?

"We have applied to resend the order 1105xxxx. The new order number is A0000615yyyyyyyy.
The tracking number will be updated after the order be sent out by the logistic company.
If you have any problem, please feel free to contact with us."

A dzisiaj dostałem
"Thank you very much for your custom with Banggood.com. Please accept our apology for we have cancelled your order(#1105xxxx). We are so sorry for the inconvenience it has caused you and hope for your kind understanding."

Miał ktoś taką samą sytuację? Wysłałem im kasę ręcznie PayPalem, zwrotu jeszcze nie mam.
#banggood
  • 6
  • Odpowiedz
Mi też anulowali, napisałem na cservice że co to ma być a oni, że im przykro ale że wyślą to normalnie.
  • Odpowiedz
Dear xxxx ,

Thank you for your email.

Sorry for the inconvenience caused in order 1xxxxxx3 .

The system had a mistake about the order status, we will correct it and ship it soon.

Hope for your kind understanding.

Have a nice day.

Best regards,

Betty
  • Odpowiedz
@3erpl: Ok, może ja coś nie ogarnąłem - po prostu zmienili chyba numer i tyle. Ten stary numer nic nie znaczy, ale dla pewności prześlę im wiadomość - czy dobrze to rozumiem.
  • Odpowiedz