Wpis z mikrobloga

No, mirasy, polecam #decathlon są jednak porządne firmy!
W zeszłym tygodniu zamawiałem buty (nie dla siebie tylko do paczki świątecznej dla biednych dzieci i zależało mi na szybkiej dostawie bo wigilia tam była w piątek). Darmowa wysyłka - pierwszy plus... no ale potem... nie działał system śledzenia paczki, nie wiedziałem czy wysłana czy nie, kurier też nie wiedział bo nie miał podglądu ale twierdzili ze wszystkie czasy dostawy zostaną zachowane. No i tak się stało, paczki nadal nie ma w serwisie do śledzenia ale dostałem ją, jestem zadowolony, dzieciaki też.

A tu dzisiaj patrze - mail że paczka została wysłana. Te same buty - zrabatowane 100% i darmowa wysyłka. Dzwonie na infolinie zapytać się o co chodzi - OTÓŻ DOSTALI INFORMACJE OD KURIERA ŻE PACZKA ZAGINĘŁA WIĘC SAMI Z SIEBIE WYSŁALI ZA FRIKO JESZCZE RAZ!
Podziękowałem im i poprosiłem o anulowanie bo paczkę już wcześniej dostałem :-)
To się nazywa podejście do klienta, sami z siebie, bez awantur wysyłają... nawet podwójnie :P
#zakupy #porzadnafirma #sklepyinternetowe
  • 8
  • Odpowiedz
@sprzedam_nerke: Obsługa klienta w Decathlonie jest bardzo spoko, dość sporo u nich kupuje i żadnych problemów. Raz wystąpiło opóźnienie w wysyłce paczki o 1 dzień i w zamian dostałem kupon rabatowy na -10 zł. :)
  • Odpowiedz