Wpis z mikrobloga

Szanowny Panie.



Dziękuję za uwagi skierowane do naszego biura, każda informacja na temat naszych pracowników jest bardzo cenna. Nieprawidłowości związane z pracą kierowców skutkują zastosowaniem konsekwencji przywidzianych regulaminem pracy. Zapewniam Pana, że jako przedsiębiorstwo komunikacyjne, kładziemy duży nacisk na przestrzeganie przepisów ruchu drogowego i zapewnienie pasażerom oraz innym użytkownikom ruchu bezpieczeństwa.

Odpowiadając na Pana skargę dotyczącą nieprawidłowego kursowania autobusu linii 146, informuję, że po przeprowadzonym postępowaniu wyjaśniającym ustalono, że dnia 19.11.2015 oraz 20.11.2015 z przystanku „Świeradowska” w kierunku Bartoszowic kurs o godzinie 6:33 odbył się zgodnie z rozkładem jazdy, dnia 23.11.2015 autobus odjechał z przystanku o godzinie 6:34, natomiast dnia 24.11.2015 autobus odjechał 6:35 opóźnienie spowodowane było utrudnieniami komunikacyjnymi na trasie przejazdowej na ul. Morowej.

Przykro mi, że był Pan narażony na niedogodności w trakcie korzystania z komunikacji miejskiej.



Z poważaniem



Agnieszka Brzezińska-Mandat

Biuro Obsługi Pasażera

tel.: 71 32 50 889

#wroclaw #mpk #krucjatamroza #michalczewski

plus jest taki, że od 2 tygodni wszystko chodzi rozkładowo, zobaczymy ile potrwa ten stan
mroz3 - Szanowny Panie.

 

Dziękuję za uwagi skierowane do naszego biura, każda ...

źródło: comment_nYCV9hNrOeEn5ymY7pX5xYCmGlRHfr7s.jpg

Pobierz
  • 10
@mroz3: z tego co pamiętam to regulamin MPK w Łodzi pozwala na zamówienie taxi w przypadku braku przyjazdu pojazdu MPK i ubieanie się o zwrot rachunku u przewoźnika - czy we Wrocławiu też coś takiego funkcjonuje?
@mroz3: Mnie np. denerwuje z tymi od michalczewskiego że na przystanku borowska (przy aquaparku) nigdy nie puszczają kierunkowskazu w lewo że już ruszają z przystanku... i zwykle nie wpuszczają, co skutkuje znalezieniem się na pasie do skrętu w lewo :s
kierowcy MPK zawsze/prawie zawsze dobrze klikali...
@puexam: wątpię :) mojej żonie zwrócili za rachunek, ale to była zima, ok -15 stopni, i przez pół godziny 5 autobusów nie przyjechało. Zamówiła taxi, rozchorowała się, napisała pismo do MPK i uwzględnili.