Wpis z mikrobloga

Mirki chciałbym was przestrzec przed zakupem komputera w sklepie alejapc.pl. Mają dość atrakcyjne ceny, ale dbają o klienta do czasu aż postawi komentarz na allegro. Jeśli wam się zepsuje sprzęt, możecie się z nim pożegnać na dobre kilka miesięcy. Serwis nie odbiera telefonów. Dziennie dzwonie około 20 razy i zdarza się, że dopiero po tygodniu udaje mi się dodzwonić. Laptopa nie mam już dwa miesiące. Jestem na studiach bez komputera. Co chwile obiecują , że laptopa dostane za tydzień i na obiecywaniu się kończy. Co mogę zrobić oprócz wystawiania negatywnych opini? Rzecznik Konsumenta, Inspekcja Pracy?
#laptopy #allegro #gwarancja #serwis #prawokonsumenckie #gorzkiezale #alejapc
  • 6
@klagu: uokik, rzecznik praw konsumenta, powołanie się na wiążącą umowę słowną, której nie dotrzymują i na wykonanie reklamacji bez zbędnej zwłoki, postraszenie sądem polubownym. Ustawa literalnie nie precyzuje maksymalnej dlugosci czasu przebywania przedmiotu reklamowanego. Jezeli od 14 dni nie powiadomili Cie o negatywnym wyniku reklamacji, domniemywa się że reklamacja jest przyjęta i nie mogą tego odwołać.
@FrankUnderwood: @sequel: @mietko: Opiszę sprawę dokładniej. Na początku października wysłałem im laptopa lenovo z powodu usterki matrycy. Testowali go przez 3 tygodnie i stwierdzili, że u nich problem nie wystepuje. Wysłali mi laptopa z nowym zasilaczem, bo stwierdzili, że to może rozwiązać problem. Tak się nie stało, po paru dniach znowu wysłałem laptopa do serwisu, tym razem mieli go wysłać prosto do lenovo. Oczywiście zanim wysłali przetrzymywali go u
@klagu: ja miałem taką sytuację tyło wysłałem bezpośrednio do lenovo laptopa i okazało się ze go nie naprawia a sklep gdzie go kupiłem splajtowal xd na szczęście lenovo wzięło to na siebie ale najpierw czekałem dwa tygodnie na ten dokument a potem dwa tygodnie na laptopa..